וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראובני-פרידן ינהל את תקציב הפרסום של מירס בהיקף של כ-100 מיליון ש' בשנה

אמיתי זיו

2.8.2011 / 12:06

ההתמודדות על התקציב, מול שלמור אבנון עמיחי, הוגדרה כ"צמודה עד לשנייה האחרונה". לפני כחמישה חודשים הופסקה ההתקשרות של המשרד עם חברת הסלולר פרנטר אחרי 12 שנים

לקראת השקה של רשת סלולר חדשה, חברת מירס בחרה במשרד הפרסום ראובני פרידן שינהל את תקציב הפרסום של החברה, הן עבור הרשת הקיימת, שבה 500 אלף מנויים, והן עבור הרשת החדשה, שתשיק פעילות מסחרית ברבעון הראשון של 2012. על החוזה מוערך בכ-100 מיליון שקל בשנה. ראובני פרידן התמודד במכרז על התקציב הזה מול משרד שלמור אבנון עמיחי בקרב שהיה "צמוד עד השנייה האחרונה", לשון החברה.

במרץ 2011 הופסקה ההתקשרות של המשרד עם חברת הסלולר פרטנר, אותה ליווה ראובני פרידן מאז הקמתה, במשך 12 שנה (במשותף עם משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי).

אברשה בורשטין, מנכ"ל מירס, מסר: "חברת מירס ממשיכה להתקדם בצעדי ענק ולהרחיב את שיתופי הפעולה שלה לצורך הקמת הרשת החדשה והגברת התחרות בשוק הסלולר. לאחר שבחרנו בספק תשתית להקמת הרשת החדשה, אני גאה ושמח שמשרד ראובני-פרידן, ממשרדי הפרסום המובילים בישראל, יהיה שותף לדרך החדשה של מירס ולמהפכה בענף הסלולר, שתיטיב עם אזרחי ישראל בכלל והמגזר הצרכני, בפרט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully