וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזה, טאלנט

אמילי גרינצווייג

2.8.2011 / 13:33

מקורבים להפקת התוכנית "הינשופים" מספרים כי השתתפותה של לילך סיגן היתה הנחיה של רשת לצוות התכנית. בזכיינית ובערוץ 8 הוחלט להפסיק את השידור מהשדרה אחרי יומיים בלבד

השתתפותה של לילך סיגן בתוכנית "הינשופים" של ערוץ 8, ששודרה אתמול במסגרת שידורי רשת, נבעה מהנחייה של הזכיינית למערכת התכנית ולערוץ, כך סיפרו מקורבים להפקת התוכנית לוואלה! ברנז'ה.

סיגן, לשעבר עורכת גלובס הערב, מונתה לאחרונה לסמנכ"ל ומנהלת מחלקת האקטואליה של הזכיינית. היא השתתפה בפאנל הוכנית הסוערת, שהסתיימה חצי שעה לפני המועד המתוכנן בעקבות רעש בלתי נסבל של אנשי המאהל שחדר לשידור והפריע למהלכו. לצידה של סיגן השתתפו גם העיתונאי איתן אבריאל, מ-themarker, וכן הבורר משה איבגי וכתבת התכנית "360" של רשת שרה ב"ק.

מרשת נמסר: "קצת תמוהה הפנייה שכן לא זכור לנו ש'כפינו' על לילך סיגן להשתתף עשרות פעמים בתכניות של ערוץ 10, ולהגיש בעבר תכניות ששודרו אצל גופים מתחרים". מערוץ 8 נמסר בתגובה להשתתפותה של סיגן: "מדובר בעיתונאית כלכלית מהמובילות בישראל והשתתפותה בפאנל נבעה משיקולים מקצועיים וענייניים בלבד".

בתוך כך, הודיעו ערוץ 8 ורשת על הפסקת שידור הרצועה משדרות רוטשילד בתל אביב, שתוכנן להימשך עד יום חמישי, זאת בעקבות גילויי האלימות שהתרחשו אתמול במהלך שידור התוכנית. כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ברנז'ה, כבר אתמול (ראשון) התלבטו בערוץ 8 אם להמשיך את שידור התכנית, שתוכנן למשך כל השבוע, זאת בעקבות טענות של חלקים מהפעילים במאבק נגד מיקומו של האולפן והניידת אשר מחייבים הזזה של אוהלי המגורים של חלקם. גורמים ברשת טוענים כי ההחלטה להפסיק את שידורי הרצועה נובעת מתחושה במערכת לפיה המחאה כבר עברה את השיא ולאו דווקא בגלל גילויי האלימות.

רגב קונטס, ממארגני המחאה אמר :"זה היה דבר נפלא ואני מצטער שזה נגמר. אני מבין למה אנשים במאהל עשו הבלגן הזה, יש פה רגישות גבוהה מאוד לדיכוי וכשהגיעה המשאית עם כל הציוד, נוצרה תחושה בקרב אנשים במאהל שהתקשורת באה לנצל אותם. אם היתה קצת יותר סבלנות מצד אנשים במאהל אפשר היה לסיים את זה אחרת, הקצף יצא על האנשים הלא נכונים שבאו לעשות דבר טוב למאהל. בנסיבות אחרות כל האנשים המעורבים היו יכולים להיות החברים הטובים ביותר". שיר אלוני, מפעילות המאבק בשידור התוכנית אמרה לוואלה! ברנז'ה: "הם דרסו את הדשא, הזיזו את קולנוע המהפכה, הזיזו אוהלים בכוח ויצרו נזק רב. הצענו לאנשי ההפקה מספר מקומות חלופיים על הם סרבו לבקשתנו. כל התהליך הזה וההתנהלות הזאת, עם כל החיבה וההערכה לערוץ 8, היה כוחני, מניפולטיבי ולא ראוי".

מערוץ 8 נמסר בתגובה :"אנו מודים לראשי המאבק ולכל מי שלקח חלק בשידור ובדיון החשוב הזה במסגרת רצועת 'הינשופים'. אנו מבטיחים להמשיך וללוות את האירוע ההיסטורי בפניו אנו ניצבים במסגרת שידורי הערוץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully