וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטרו כתבי ערוץ 1 יאיר קראוס וריבי טל

אמילי גרינצווייג

2.8.2011 / 18:03

השניים, בעבר כתבים בחדשות המקומיות שהפיקה רשות השידור, נקלטו בערוץ 1, לאחר שהפקת המהדורות עברה לקודה תקשורת

הכתבים ריבי טל ויאיר קראוס פוטרו מעבודתם בחטיבת החדשות של ערוץ 1. השניים שהיו בעבר כתבים בחדשות המקומיות שהופקו על ידי רשות השידור, נקלטו, לפני מספר חודשים בחטיבת החדשות של ערוץ 1, לאחר שהפקת החדשות המקומיות של HOT עברה לקודה תקשורת של רם לנדס.

כפי שפורסם בוואלה! ברנז'ה, בעקבות ההתנגדות לקליטה קיבלה קבוצת הכתבים לפני ארבעה חודשים מכתב מהרשות המזמין אותם לשימוע לפני פיטורים. לאחר הליך השימועים הוחלט ברשות לבצע הערכה מחדש, אולם בסופה הוחלט לסיים את ההתקשרות עם טל וקראוס. המהלכים נעשו לאחר שהכתבים סירבו להצעות עבודה אחרות, זאת בעקבות הבטחת הרשות לקלוט אותם וחלקם אף העתיקו את מקום מגוריהם. אגודת העיתונאים, בה חברים השניים, כבר הביעה בעבר את התנגדותה לפיטורים וההחלטה תדון בבית הדין.

יאיר קראוס בחר שלא להגיב. ריבי טל אמרה לוואלה! ברנז'ה: "ויתרתי על תפקיד בקודה תקשורת בשביל לבוא לעבוד בערוץ 1, והעברתי את מקום מגוריי. חבל שדברים מסתיימים כך בפתאומיות ולא מסיבות מקצועיות". יורם כהן מנהל חטיבת החדשות של ערוץ 1 מסר בתגובה: "אנו מאשרים כי יאיר קראוס וריבי טל, פוטרו מעבודתם בחטיבת החדשות של הערוץ הראשון והנושא עומד בערכאה משפטית, שם הרשות תציג את עמדתה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully