וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ר' זה רולניק

אמילי גרינצווייג

3.8.2011 / 14:33

מעריב הקדיש היום את העמוד הראשון של מוסף העסקים לידיעה לפיה סגן מו"ל הארץ, גיא רולניק, נפגש עם ראשי מאבק המחאה ושוחח עמם על המלחמה בריכוזיות במשק

האם מלחמת העיתונים מעריב והארץ עולה מדרגה? הבוקר התפרסמה בשער מוסף העסקים של מעריב ידיעה תחת הכותרת "הג'וב המפתיע של סגן מו"ל הארץ: מטיף לפעילי המחאה נגד הטייקונים". בידיעה דיווח הכתב רותם סלע על פגישה שקיים סגן מו"ל עיתון הארץ, גיא רולניק עם מנהיגי מאהל המחאה. במהלך הפגישה, כך נכתב במעריב, "הטיף להם רולניק על חשיבותו של המאבק שכינה 'הזדמנות חד פעמית' למלחמה בריכוזיות במשק".

מאז רכשה IDB את השליטה במעריב, גוברות ההערכות כי כוונתו של יו"ר IDB נוחי דנקנר היא להילחם בעיתון הארץ באמצעות מעריב, זאת בשל המאבק העיקש שמנהל TheMarker בריכוזיות במשק ובטייקונים. בכירי IDB פנו בחודשים האחרונים לעיתונאים בכירים בהארץ והציעו להם לעבור למעריב בשכר גבוה ביותר. במסגרת הפניות הללו עברו שי גולדן, עורך מוסף הארץ לשעבר, ומזל מועלם, הכתבת הפוליטית של הארץ, למעריב. כמו כן, כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ברנז'ה, במעריב עתידים להוציא לאור מוסף כלכלי יומי מורחב בדומה לדה מרקר וכלכליסט וכן מוסף תרבות יומי דוגמת מוסף גלריה.

ממעריב סירבו להגיב. את תגובתו של גיא רולניק לא ניתן היה להשיג.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully