וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוכת המכרז להפעלת הערוץ בערבית הפקידה את הערבויות

אמילי גרינצווייג

4.8.2011 / 12:03

חברת הלא טי.וי קיבלה ארכה של חודשים מהמועצה לשידורי כבלים ולווין להפקיד את הסכום. הערוץ עתיד להצטרף לועדה למדרוג ולהימדד עם עלייתו לאוויר

חברת הלא טי.וי שזכתה במכרז להפעלת הערוץ היעודי בשפה הערבית הפקידה את הערבויות וההון העצמי שנדרשו ממנה לצורך קבלת הרשיון. הלא טי.וי צפויה לקבל את רישיונה כבר במהלך השבועות הקרובים המועד הראשוני להפקדת הערבויות היה ה-20 ביוני אולם הקבוצה לא הספיקה להיערך לכך וקיבלה, לבקשתה, ארכה במועד ההגשה עד ל-1 באוגוסט. הערוץ החדש עתיד לעלות לאוויר בינואר 2012 וישודר חינם למנוייHOT ו- YES ובעלי ממירי עידן +.

הלא טי.וי הגישה גם בקשה לצירוף הערוץ לוועדת המדרוג . הערוץ עתיד להצטרף לוועדה בחודשים הקרובים ולהימדד עם תחילת השידורים בפועל. הלא טי.וי בע"מ היא חברה שהוקמה על ידי קבוצת משקיעים הכוללת את 3סקטורס, בסאם ג'אבר, רשת, ענני תקשורת, רנד, לב גליל, ביסאן הפקות, געפר פרח, רן אדליסט ועמי הולנדר.

מנכ?ל הערוץ ג?וזיף אטרש מסר: "אנו נמצאים בעיצומם של ההכנות לעליה לאוויר ולצורך כך אנו פועלים במקביל בכל החזיתות, החל מתכנון מערך השידורים, גיוס כח אדם מקצועי, בניית לוח השידורים, פיתוח פורמטים וצילום פיילוטים. במקביל, אנו מנהלים שיחות היכרות עם מפרסמים ופרסומאים ומאפשרים להם להתרשם מכוונות הערוץ, מלוח השידורים שלו, ובעיקר מהפוטנציאל העסקי הגלום בו. אנו משוכנעים שכל קמפיין טלוויזיוני שיעלה בערוצים המסחריים ימצא דרכו גם לערוץ הערבי הייעודי אשר למעשה יאפשר לראשונה למפרסמים חשיפה ל-% 20 מהאוכלוסייה בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully