וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורה במשפחות הכי טובות

אמילי גרינצווייג

9.8.2011 / 10:54

רלי ואבנר אברהמי, כותבי וצלמי המדור הוותיק של מוסף הארץ "מצב משפחתי" עוזבים את העיתון ומצטרפים למעריב שם יחלו לפרסם את מדורם בחודש הבא

הצלמת רלי אברהמי והעיתונאי אבנר אברהמי, כותבי המדור "מצב משפחתי", עוזבים את מוסף הארץ ומצטרפים למוסף "סופשבוע" של מעריב, כך נודע לוואלה! ברנז'ה. החל מהחודש הבא יתפרסם מדורם של השנים במעריב.

מאז נרכש מעריב על ידי קבוצת IDB פנו בכירי הקבוצה, לבכירים בהארץ והציעו להם להצטרף למעריב. שי גולדן, עורך מוסף הארץ מונה לסגן עורך מעריב וכן עברה מהארץ למעריב, מזל מועלם, הכתבת הפוליטית של העיתון. בין אלו שקיבלו פניה אולם נשארו בהארץ ישנם אבי יששכרוף, עמוס הראל, הפרשן הבכיר ארי שביט ודורון רוזנבלום.

סגן עורך מעריב, שי גולדן מסר: "רלי אברהמי היא אחת מצלמות העיתונות והמגזין החשובות והטובות ביותר. האיכות של עבודותיה תעשיר את החוויה הוויזואלית במעריב בצורה ניכרת. אבנר הוא עיתונאי ועורך בעל שם, ואדם שכוחו העיתונאי הוא תוספת אדירה לעיתון. ההצטרפות של שניהם לעיתון, ובפרט של המדור 'מצב משפחתי', תהפוך בוודאי את הקריאה במעריב ובמוסף ?סופשבוע? להכרחית עבור כל מי שמתעניין בעיתונות בישראל. אני מאושר לשוב ולעבוד עם שניהם".

עורך מעריב אבי משולם מסר כי מהלך התחדשות של מעריב צפוי להמשך בכל הזירות המערכתיות במגמה לשדרג ולהשביח את העיתון. "אני משוכנע כי 'סופשבוע מעריב' בעריכתו של דורון כהן ישמש בית חם לרלי ואבנר".

סדר יום: מראיינים, מצלמים, כותבים

רלי ואבנר אברהמי פרסמו את מדורם בעיתון הארץ בתשע השנים האחרונות. במסגרת זו ראיינו השניים וצילמו מאות משפחות בישראל ותיעדו את אורחות חייהן.

הצלמת רלי אברהמי החלה את דרכה בעיתון כל העיר הירושלמי ומשם המשיכה את עבודתה במעריב, ידיעות אחרונות והארץ. בנוסף לצילום המגזיני עוסקת בתיעוד חברתי, בהוראת הצילום במכללת הדסה בירושלים ומציגה בארץ ובחו"ל. ב-2004 זכתה בפרס קונסטנינר לצילום מטעם מוזיאון תל אביב.

העיתונאי והעורך אבנר אברהמי כיהן במגוון תפקידים בתקשורת הישראלית ביניהם בקול ישראל, בכותרת ראשית, במעריב ובהארץ. בין היתר היה עורך "סופשבוע" של מעריב ועורך מוסף הארץ, בשותפות עם אודי אשרי. ב-2005 יסד אברהמי עם חברים את אתר התקצירים shvoong.com.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully