וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן שילון עוזב את תכנית הבוקר של קשת

אמילי גרינצווייג

10.8.2011 / 11:45

שילון יפרד בינואר מהתכניות "יום חדש", לאחר שנתיים במהלכן הגיש אותה לצד טלי מורנו: "אני רוצה להחזיר את השעון הביולוגי שלי למסלול נורמלי"

דן שילון עוזב את תכנית הבוקר של זכיינית ערוץ 2 קשת. שילון הגיש את התכנית בשנתיים האחרונות לצידה של טלי מורנו ובינואר יעזוב את התכנית לבקשתו. בשלב זה לא ידוע מי יחליפו.

שילון, 71, מוותיקי העיתונאים בישראל, נמנה על צוות ההקמה של ערוץ 1 ושימש במספר תפקידים עיתונאיים בערוץ, בינהם עורך "מבט". עם הקמת ערוץ 2, שימש מנכ"ל משותף של זכיינית ערוץ 2 רשת לצידו של יוחנן צנגן ומ-1991 הגיש את התכנית המיתולוגית "בשידור חי" של רשת, התוכנית, היתה אחת מתכנית האירוח המרכזית של ערוץ 2 והובילה במשך שנים את טבלאות הצפיה.

מקשת נמסר: "אנו מודים לדן שילון על שנתיים של עשייה אינטנסיבית ועל תרומתו הרבה להצלחתה של תכנית הבוקר. דן הביא לתפקיד ההגשה את ניסיונו העשיר, מקצועיותו רבת השנים ואת קולו הייחודי. נשמח להמשיך ולשתף עימו פעולה בעתיד בפרויקטים חדשים של קשת".

דן שילון אמר בשיחה עם וואלה! ברנז'ה : "החלטתי מזמן שבתום שנתיים של השכמות בשלוש בבוקר אני רוצה להחזיר את השעון הביולוגי שלי למסלול נורמלי. אני עוזב בתחושה של כיף אדיר של עשייה עם טלי והמערכת. נהניתי מאוד וההגשה עם טלי היא תענוג. אבל יחד עם זה, זה שובר את העצמות והגוף. מבחינת העתיד, יש דיבורים על דברים אחרים אבל דבר לא נסגר עד כה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully