וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרקליטו של קצב: "היתה פה תקשורת קניבלית"

גלעד גרוסמן

10.8.2011 / 13:48

עורכי דינו של הנשיא לשעבר משה קצב מתחו ביקורת על התנהלות התקשורת בסיקור המשפט. עו"ד ציון אמיר: "רוב המכריע של הפרסומים היה חריצת דין"

עורכי דינו של הנשיא לשעבר משה קצב מתחו היום (רביעי) ביקורת חריפה על התנהלות התקשורת בסיקור הפרשה: "הגיע הזמן לשנות את הכללים, התקשורת כבר מזמן חרגה מכל גבול", אמר עו"ד ציון אמיר במהלך דיון בערעור שהגיש קצב על הרשעתו והעונש שנגזר עליו.

עורכי הדין הגישו לשופטים מספר קלסרים שמכילים קטעי עיתונות מסיקור הפרשה. השופטים תהו מדוע הועברו להם העיתונים. "השופטים חיים פה ויודעים מה היתה האווירה בזמן המשפט", אמרה השופטת נאור. עו"ד אמיר טען שהתקשורת זיהמה את ההליך המשפטי ושקצב לא נהנה מהנחת חפות. "נפגעה כל זכות בסיסית של הנאשם. הוא הגיע חבול למשפט", אמר.

השופטת מרים נאור שאלה את עו"ד אמיר האם לתקשורת אסור לסקר את הפרשה, והאם לא מדובר בחלק מהמקרים בעיתונות חוקרת? "הלוואי והיתה עיתונות חוקרת בפרשה הזאת", השיב. "רוב המכריע של הפרסומים היה חריצת דין. מה א' ממשרד התיירות מתראיינת כל יום? מה א' ממשרד התחבורה מתראייינת? זה עיתונות חוקרת? אנחנו עומדים שנים מול גל צונאמי". בהמשך הוסיף ציון :"היתה פה תקשורת קניבאלית ששיבשה את הדעת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully