וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יועז הנדל ישמש כראש מערך ההסברה של משרד ראש הממשלה

אמילי גרינצווייג

10.8.2011 / 20:51

עיתונאי "ידיעות אחרונות" יחליף בתפקיד את גידי שמרלינג שיעזוב את הלשכה לטובת תפקיד דובר עיריית תל אביב. הנדל יכנס לתפקיד באוקטובר 2011

עיתונאי "ידיעות אחרונות" יועז הנדל ישמש כראש מערך ההסברה של משרד ראש הממשלה. הוא ייכנס לתפקיד באוקטובר 2011.

הנדל, בעל דוקטורט בהיסטוריה, הוא בעל טור קבוע בעיתון, מגיש בתוכנית "רצועת הביטחון" בגלי צה"ל וכן ובעל טור פרשנות בטחונית בעיתון מקור ראשון. הנדל אף כתב ספר יחד עם זכי שלום בשם "תנו לצה"ל לנצח" וכן כתב יחד עם העיתונאי יעקב כץ את הספר "ישראל נגד אירן – מלחמת הצללים".

הנדל יחליף את גידי שמרלינג שהיה ראש מערך ההסברה של לשכת ראש הממשלה כשבעה חודשים, ולפני כן כיהן כדוברו של ראש הממשלה במשך כשנה וחצי. שמרלינג עוזב את הלשכה לתפקיד לדובר עיריית תל אביב.

זהו ראש מערך ההסברה השלישי הנכנס לתפקיד מאז החלה כהונת ראש הממשלה נתניהו להנדל ולשמרלינג קדם בתפקיד ניר חפץ, מי שהיה עורך מוסף "7 ימים" של ידיעות אחרונות. עיתונאי נוסף שהצטרף לאחרונה למערך ההסברה של לשכת ראש הממשלה הוא כתב ynet, רוני סופר.

מלשכת ראש הממשלה טרם התקבלה תגובה. מעיריית תל אביב נמסר בתגובה :"התקיים מכרז לתפקיד דובר. לאחרונה חלף המועד האחרון להגשת מועמדות. ועדת המכרזים של העירייה תתכנס ותבחר את המועמד המתאים ביותר לתפקיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully