וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ועד כאן מחדר החדשות

אמילי גרינצווייג | צילום: אבי כהן

12.8.2011 / 0:49

מפקד גלי צה"ל הודיע בטקס הזיכרון לעדי טלמור כי דסק החדשות של התחנה יקרא על שמו של הקריין והעורך המיתולוגי, ששם לאחרונה קץ לחייו

אבי כהן

עובדי גלי צה"ל בעבר ובהווה הגיעו אמש (חמישי) לטיילת הרברט סמואל על מנת להפרד מהקריין ועורך החדשות המיתולוגי של התחנה, עדי טלמור, ששם בשבוע שעבר קץ לחייו. בין הנוכחים היו אנשי תקשורת בכירים בהם חיליק שריר, אבי משולם, ערד ניר, דב גילהר, רפי רשף, אלון בן דוד, גיל עומר ומשה שלונסקי.

טלמור, שסיים את חייו לאחר שנודע לו על מחלת הסרטן בה לקה, השאיר אחריו הספד, מכתב פרידה והוראות מדוייקות לאופן בו ביקש שיפרדו ממנו. הטקס החל בהשמעת לקט משידוריו של טלמור, לאחריהם בוצע השיר "לראות את האור". ”אני לא בטוח שעדי ידע, אולי הוא דווקא כן ידע שיבואו כל כך הרבה אנשים שאהבו אותו. עדי הוא אחד הסמלים של גלי צה"ל, קולו, הסגנון המיוחד שלו שבוא הוא הקריא וערך חדשות. הוא צריך להישאר חלק מגלי צה"ל, חלק מהחדשות", אמר מפקד גלי צה"ל, יצחק טוניק, שהודיע כי חדר החדשות של התחנה יקרא מעתה על שמו של טלמור.

בהמשך ספדו לטלמור, אחיו, יצחק מנור, אהוד גרף, ניב רסקין וקריינית התחנה, נועה ארגוב שאמרה :”עדי, הפולנייה הראשית, סערת הדסק. גוש של טורף, רוטן וצועק... הכל אצלך היה דוגרי, גם במהדורות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully