וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיר השיירה

אמילי גרינצווייג

14.8.2011 / 16:54

ערוץ 8 ואיגוד הבימאים פורשים חסות על מסע שיירות המהפכה במסגרתו תצא שיירה של יוצרים שתבקר במאהלים מקריית שמונה ועד אילת. רני בלייר ישמש במאי העל של המבצע

ערוץ 8 יתן חסות למסע שיירות המהפכה במסגרתו יחל בשבוע הבא מסע רכבים של יוצרים מקרית שמונה ועד אילת, כך נודע לוואלה! ברנז'ה. השיירה תעבור במאהלי המחאה החברתית ברחבי הארץ, כמו גם במקומות בעלי עניין חברתי אחרים כגון מפעל פרי גליל וחיפה כימיקלים. את המסע יזמו אנשי פרוייקט "צו 8 מ"מ" – סטודנטים לקולנוע המעודדים מעורבות של יוצרים. אנשי המיזם, בשיתוף עם קרן גשר לקולנוע.

היוצרים יבקרו במספר מאהלים ונקודות ובערב יתמקמו באחד מהם ויפתחו במה שתהיה פתוחה לדיון והכרות בין אנשי המאהל, כן יוקרנו סרטים שונים הקשורים במחאה ויערכו הופעות שונות. בכל יום ישודר ביו טיוב ובפייסבוק של צו 8 מ"מסרטון בן חמש דקות המסכם את אירועי היום . ערוץ 8 ישדר סדרת תכניות שיגזרו מהמסע.

במקביל יביימו מספר במאים סדרה שתתבסס על המסע, אותה ישדר הערוץ. התוכנית הראשונה, בת חצי שעה, תשודר כבר ביום שני הקרוב, יום היציאה למסע, ובה יראה פרק ההתארגנות של הפרוייקט. בשתי השבתות שלאחר מכן ישודרו פרקים שיתעדו את אירועי השבוע החולף ובשבת האחרונה ישודר פרק אחרון שיסכם את המסע.

איגוד הבימאים פורס את חסותו על הפרוייקט, בו ישתתפו מספר במאים ורני בלייר ישמש, בהתנדבות, כבמאי העל של השידורים. ערוץ 8 יפיק סרט על המסע כולו. הבימאית רוני גודר מיוזמי המסע אמרה לוואלה! ברנז'ה: "הרעיון הוא לדבר ולהקשיב ולעשות ניסיון לאחד את האנשים שנמצאים מחוץ לשדרות רוטשילד. ליצור שיתוף פעולה בין היוצרים והאנשים ולתרום למאבק ולדיאלוג. אנחנו רוצים לתת לאנשים מהמאהלים השונים להכיר אחד את השני, להעלות את המורל ליושבים שמקבלים פחות תשומת לב ולהכניס את היוצרים ברמה מאוגדת יותר למאבק. מעבר לזה, המטרה היא גם לחשוף קבוצות שחשוב שישמע קולם, כמו העוסקים בטיפול באנשים עם צרכים מיוחדים שעד כה לא נשמעו".

מערוץ 8 נמסר בתגובה : "בערוץ 8 בוחנים מספר אפשרויות ליצירה דוקומנטרית שתעסוק בסיקור ותיעוד המחאה, שיירות המהפכה היא אחת מהן. בימים הקרובים דברים יסגרו ונוציא על כך הודעה מסודרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully