וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהל רשת ב': "מיקי מירו מנהל טיהור פוליטי וציד מכשפות"

אמילי גרינצווייג

18.8.2011 / 12:51

במכתב חריף ליו"ר רשות השידור האשים מוטי אמיר את מנהל קול ישראל הנכנס כי הוא עוקב אחר העובדים בפייסבוק ובטוויטר. גורם ברשות: "חשש שאמיר לקה במחלת הרדיפה"

נמשכת המתיחות בין מנהל קול ישראל מיקי מירו למנהל רשת ב' מוטי אמיר. אמיר, שלח אתמול מכתב חריף במיוחד ליו"ר הרשות, אמיר גילת בו הוא טוען כי מירו מנהל "טיהור פוליטי" ברשת.

במכתב, שהגיע לידי וואלה! ברנז'ה, כותב אמיר כי מאז כניסתו של מירו לתפקיד מנהל קול ישראל, הוא דחק את אמיר מהכנת סידור העבודה וצמצם את היקף עבודתם של מספר כתבים ועורכים ברשת בהם יואב קרקובסקי, רן בנימיני, ערן זינגר, גיל ליטמן ופאר לי שחר: "מדובר בכלי ניהולי שהוא נטל לעצמו כדי לבצע טיהור פוליטי ברשת ב' וחיסול חשבונות", כותב אמיר ומוסיף: "סידור העבודה משמש את מנהל הרדיו גם לחיסול חשבונות עם עובדים שביצעו הוראות של מנהלים קודמים או קודמו על ידם כי היו עובדים טובים. כך עובדים טובים של מנהל קודם הפכו לעובדים גרועים אצל המנהל החדש בלא בירור, בלא שיחה ובלא כל תלונה מאיש. מדובר בפגיעה בפרנסה של עוזרות הפקה ושל עיתונאים וכתבים ובניהול ציד מכשפות נגדם".

עוד טוען אמיר כי אופן השימוש בסידור העבודה מלבה את האווירה חשדנית ומחנאית ברדיו ומציין כי עובדים חוששים מהאזנות לטלפונים ומעקב אחד התבטאויותיהם בפייסבוק ובטוויטר. אמיר מאשים במכתב כי עובדים הוצבו להקלדת טוקבקים מטעמו של מירו לידיעות אודותיו המתפרסמות באתרי האינטרנט.

אמיר מתייחס גם להנחיה של מירו בדבר הפסקת מתן פתיח אישי בתחילת תכניות האקטואליה וטוען כי הדבר נעשה בשל חשד של מנהל הרדיו כי העיתונאים המגישים אותן אינם מתומכי השלטון.

אמיר דורש את התערבותו של גילת בהפסקת צעדים אלו ברשת ב' וכותב: "לכל אדם יש דעה פוליטית שלו והיא אינה ולא יכולה להיות תנאי לקידום ואינה יכולה לשמש כלי או סיבה לרדיפתו בוודאי שלא בשידור הציבורי".

גורם בכיר ברשות השידור אמר בתגובה לדבריו של אמיר: "מכתבו של מוטי אמיר מעיד על מצוקה אדירה שבה הוא נמצא. זהו מהלך מתוכנן ומתוזמן שנועד להפריע למנהל הרדיו הנכנס. בהתחשב בכך שתקופת כהונתו של מר אמיר תמה בעוד כחודשיים, כנראה שהתנהלות זו היא מפלטו". בנוגע לטענותשהעלה אמיר לגבי האזנות לטלפונים והפניית כוח אדם להקלדת תגובות מטעמו של מנהל הרדיו, אמר הגורם: "ישנה תחושה כי מר אמיר זקוק באופן דחוף לאבחון פן לקה במחלת הרדיפה. במידה וקיימות הוכחות לגבי ההאזנות, עליו לפנות באופן מיידי למשטרת ישראל כדי למצות את הדין עם אותם אנשים".

מרשות השידור לא התקבלה תגובה עד פרסום הידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully