וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אושר תקציב להפקות ערוץ 1 לשנת 2012

וואלה! ברנז'ה

22.8.2011 / 13:10

התקציב יעמוד על 16 מיליון שקל. בין ההפקות שאושרו ישנן: קדם אירוויזיון 2012, סרט תיעודי על יהודה עמיחי והדרמה "30 שקל לשעה" בבימוי דוד אופק

הועד המנהל של רשות השידור אישר אתמול (ראשון) תקציב בהיקף של 16 מליון שקל, לעשרות הפקות, מתקציב התקשרויות לשנת 2012. התכניות ישובצו לשידור בערוץ 1 מסוף השנה ובמהלך שנת 2012.

בין ההפקות שאושרו: "גיא אוני" סרט המבוסס על ספרה של שולמית לפיד. "30 שקל בשעה" סדרה בת שמונה פרקים, בבימוי דוד אופק, על עובדות ניקיון בחברת כח אדם, "לילות מוסררה" דרמה שמביאה את הסיפור מאחורי הקמת תנועת הפנתרים השחורים. בין הפקות התעודה שאושרו: "יהודה עמיחי חיים שלמים", שעוסק בחייו של המשורר ו"הבולגרים באים" שיעסוק בהיסטוריה של הקהילה הבולגרית בישראל. בין הפקות הבידור שאושרו: סרט על חייה של הזמרת רבקה זוהר, סדרת ריאלטי יומית בשם "בוא לסעוד איתי" ומשדר קדם אירוויזיון 2012.

יו"ר רשות השידור אמיר גילת מסר: "ההחלטה מאפשרת לנו להיערך כראוי לשיפור פניו של הערוץ הראשון וללוח שידורי החורף. ההחלטה מאפשרת לשחרר את הלחץ שנבע מכך שלא נמצא מקור מימון להפקות שכבר אושרו. פתיחת צוואר הבקבוק תאפשר לדון בהפקות חדשות שיגובשו בהתאם לחזון החדש של רשות השידור ומדיניות השידור של המוסדות המתגבשת בימים אלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully