וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוכרחים להמשיך לשלם

וואלה! ברנז'ה

23.8.2011 / 13:42

נחתם הסכם בין ערוץ 24 לאקו"ם. ההסכם מעניק ליוצרים חברי אגודת הקומפוזיטורים, מחברים ומו"לים, תמלוגים מיצירות שישודרו בערוץ וכמו כן מסדיר את חובות העבר של הערוץ

ערוץ 24 חתם על הסכם ארוך טווח עם אקו"ם, אגודת קומפוזיטורים מחברים ומו"לים למוסיקה בישראל. ההסכם מעניק ליוצרים חברי אקו"ם תמלוגים מיצירות המשודרות בערוץ 24. הסכם זה מסדיר את תנאי ההתקשרות ושיעור התמלוגים שישולם עבור השימוש בשירים מרפרטואר אקו"ם, בין היתר, במסגרת תכניות אירוח, סרטים וקליפים. מאז הקמת הערוץ ב-2003 ובייחוד מאז רכישת קשת חלק ממניות הערוץ במרץ 2009, שילם ערוץ 24 מקדמות לאקו"ם. השבוע הגיעו הצדדים לכדי הסכמה וחתמו על הסכם הרישיון אשר מסדיר גם את כל חובות העבר.

אנת אורנשטיין, מנהלת ערוץ 24:" בזאת ערוץ 24 ממשיך להסדיר את פעילותו מול האיגודים המקצועיים- לאחר שנחתמו הסכמים ארוכי טווח עם אשכולות (איגוד לזכויות האמנים המבצעים בישראל), עיל"ם (איגוד הנגנים הישראלי) ותל"י (חברת התמלוגים של במאי ותסריטאי ישראל). ערוץ 24 שם לעצמו למטרה להסדיר את כל נושא הזכויות ושומר על האמנים, המבצעים, הנגנים והיוצרים. אנו רואים בערוץ כבית לכל היוצרים והאמנים בישראל ובמיוחד לאלה העוסקים במוסיקה ישראלית".

יוריק בן דוד, מנכ"ל אקו"ם מסר: "היעדים המרכזיים שאקו"ם שמה לעצמה הם שמירה והגנה על זכויות יוצריה.
מכאן אני קורא לכל מי שעושה שימוש במוסיקה ללא רישיון מאקו"ם, להבין שהוא מפר חוק, מסתכן בתביעה למתן פיצויים ועד כדי מאסר. למותר לציין, כי הדבר פוגע בפרנסתם של היוצרים, לרבים מהם זו פרנסתם העיקרית, לעיתים אף היחידה ואין להקל ראש בכך. אני מאחל לערוץ 24 המתחדש ולעצמנו טלוויזיה טובה לצד הצלחה מסחרית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully