וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יד ימינו

אמילי גרינצווייג

30.8.2011 / 11:15

אלון ימין, עורך המשנה של ערוץ 24, עוזב את הערוץ וימונה לעורך המשנה בעונה החדשה של "האח הגדול". גם אפק יבניאל, עורך "מה נסגר" של ערוץ 10, מונה לתפקיד

אלון ימין ואפק יבניאל מונו לעורכיה משנה בעונה החדשה של "האח הגדול". ימין, עורך המשנה של ערוץ 24, עוזב את הערוץ. יבניאל, ששימש בעונה הקודמת של הריאליטי כעורך היומי, הוא גם עורך התוכנית "מה נסגר" עם רועי בר נתן בערוץ 10.

מיטל בבילה, עורכת המשנה של התכנית בעונות האחרונות, עזבה את ההפקה, לאחר שהיתה אמורה לשמש עורכת העונה החדשה, אולם בסופו של חזר יורם זק לתפקיד ונוכח ההתפתחויות החליטה בבילה לעזוב.

אלון ימין שימש כעורך המשנה של ערוץ 24 בשנתיים האחרונות. במסגרת תפקידו היה אחראי על ניהול תכניות הערוץ ביניהן "אייל גולן קורא לך", "פסקול העשור""ו התבוריס" וכן היה העורך הראשי של האולפנים השקופים מראשית דרכם. קודם לכן עבד כעורך מוזיקלי בגלגלצ. ימין עבד בתחנה כעשר שנים ובמקביל ערך במשך תקופה קצרה את ערוץ הקריוקי של HOT כמו כן שימש תסריטאי בסדרה "השיר שלנו" ועבד במחלקת הפיתוח של קופרמן הפקות.

אלון ימין מסר בתגובה: "זו סיומה של תקופה מאתגרת ומהנה במיוחד. אני רוצה להודות לאורי סלעי, נירית וייס, הנהלת 24 והנהלת קשת על האמון והבית החם. ובעיקר תודה מעומק הלב לצוות העובדים המסור. אני מאוד שמח וגאה להצטרף לתכנית הריאליטי המובילה בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully