וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני לוי ברמה

אמילי גרינצווייג

30.8.2011 / 12:22

תקציב יחצי הציבור של תחנת הרדיו החרדית, קול ברמה, יטופל על ידי משרד דני לוי תקשורת. הנהלת התחנה :"נוצר צורך בגורם מקצועי שירכז עבורנו את כל נושא הדיאלוג עם התקשורת"

יחסי הציבור של תחנת הרדיו קול ברמה יטופלו בחטיבת גופי התקשורת של דני לוי תקשורת בניהולו של יניב לייבוביץ'.

תחנת קול ברמה, בבעלותם של גבריאל אדרי וצבי סילבן עמר החלה את שידוריה לפני שנתיים וחצי. התחנה פונה אל המגזר הדתי והחרדי ומזוהה עם ש"ס. לפי נתוני סקר TGI האחרון הנה התחנה האיזורית החמישית בגדלה והראשונה במגזר החרדי עם 4.5% אחוזי חשיפה.

התחנה מחזיקה חטיבת חדשות עצמאית ומפיקה מידי יום יומנים ומהדורות שעה. כן משודרות בתחנה תוכניות בידור, מוזיקה, שיחות עם מאזינים ושיעורי תורה.

הרשות השנייה בנושא בתקופה האחרונה דנה בכל שהתחנה לא מעלה נשים לשידור בתוכניותיה. מועצת הרשות השנייה הורתה לתחנה להעביר תוואי לפיו יתאפשרו שיחות עם נשים בשידור, עם זאת הצעות הפשרה שהוגשו עד כה לא התקבלו וטרם התקבלה הכרעה בנושא.

חטיבת גופי התקשורת והאסטרטגיה של דני לוי תקשורת מטפלת בשירותי הדוברות גם של רדיו תל אביב, אולם התחנות אינן מתחרות.

מהנהלת קול ברמה נמסר: "הפיכתה של תחנת קול ברמה לגוף התקשורת המוביל במגזר החרדי בישראל, לצד הצמיחה הגוברת בעניין שהיא מעוררת בקרב כלל המגזרים, העלתה את הצורך בגורם מקצועי שירכז עבור התחנה את כל נושא הדיאלוג עם התקשורת. אנו מאחלים הצלחה לצוות המשרד החדש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully