וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמנכ"ל הטכנולוגיה של ערוץ 10 פורש

אמילי גרינצווייג

31.8.2011 / 11:00

אפי דילמוני, שנימנה על צוות ההקמה של חדשות 10, יפרד מערוץ 10 ומחדשות 10 לאחר תשע שנים. יעקב אילון: "הוא יחסר כאן מאד"

אפי דילמוני סמנכ"ל הטכנולוגיה של ערוץ 10 וחדשות 10 פורש מתפקידו לאחר תשע שנים. דילמוני החל את עבודתו בערוץ באוקטובר 2002 יחד עם רם לנדס, יעקב אילון ושילה דה בר בצוות ההקמה של חדשות 10, במסגרתו היה אמון על הקמתו של המערך הטכנולוגי של חדשות 10. לאחר מכן המשיך להוביל את תחום הטכנולוגיה והמחשוב בערוץ.

בין הפרוייקטים הבולטים של דילמוני בערוץ ניתן למנות את השידור הראשון באמצעות טלפון סלולארי בשנת 2004, העברת מערכות הערוץ והחדשות לעבודה דיגיטאלית בשנת 2005 , ייזום תכנון והקמת האולפן השקוף בבחירות 2006, הקמה של מערך הכתוביות לכבדי השמיעה הראשון בטלוויזיה המסחרית כבר ב-2008, ייזום אפיון והקמה של האולפן הדינמי בסוף 2010 וכן תכנון והקמה של מערכות הצילום, העריכה והשידור ב HD בתוכנית הריאליטי "הדור הבא 24/7". דילמוני יעזוב את תפקידו בחודש אוקטובר.

יעקב אילון מסר: "חברינו אפי הוא מאנשי הטכנולוגיה המובילים בעולם בתחום הטלוויזיה ונגזרותיה. הוא הצעיד את חדשות 10 לחזית הקדמה ברמה בינלאומית ויחסר כאן מאוד".

יוסי ורשבסקי, מנכ"ל ערוץ 10: "הטכנולוגיה היא היבט קריטי של כל העשייה הטלוויזיונית, ועם אפי הייתי תמיד רגוע שמהבחינה הטכנולוגית אנחנו מובילים. מאפי לא שמעתי אף פעם שיש משהו בלתי אפשרי או מסובך מדי". אפי דילמוני מסר :"אחרי כמעט עשור של עשייה מאומצת ומהנה ללא הפסקה, הגיע הזמן לנוח קצת ולהמשיך הלאה לדבר הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully