וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איש השיווק של חודש אוגוסט: דן אורנשטיין מקבוצת כלמוביל

אמילי גרינצווייג

4.9.2011 / 14:51

אורנשטיין הוא סגן נשיא ומנכ"ל קבוצת הרכב הפרטי בכל מוביל. הוא זכה בתואר בזכות הפיכת מותג הרכב יונדאי לנמכר ביותר בישראל

דן אורנשטיין, סגן נשיא ומנכ"ל קבוצת הרכב הפרטי (יונדאי ומיצובישי) בקבוצת כלמוביל נבחר על ידי איגוד השיווק הישראלי לאיש השיווק של חודש אוגוסט.

אורנשטיין, המשמש בתפקיד כשנתיים, היה בעבר מנכ"ל חטיבות מיצובישי ויונדאי בחברת כלמוביל ומנכ"ל אלבר ציי רכב. הוא בעל תואר MBA ותואר ראשון בכלכלה וניהול מאוניברסיטת תל אביב, ובוגר התכנית לניהול מתקדם מטעם הרווארד.

בנימוקי הבחירה נכתב כי בשנה האחרונה הפך מותג הרכב יונדאי לנמכר ביותר בישראל. במסגרת זו קיימה הנהלת הקבוצה מספר מהלכים שהובילו לשינוי תפיסתי במוצג. הנהלת חטיבת יונדאי בישראל החלה לפנות באופן ממוקד יותר ללקוח הפרטי והנתונים מצביעים על רכישה הולכת וגוברת של דגמי יונדאי.

יונדאי הפכה בשנים האחרונות לשחקנית מרכזית ביצירת והובלת סיגמנטים ונישות שלא אפיינו את שוק הרכב הישראלי כגון, רכבי פנאי, רכבי מיני וסטיישן. בחודשים האחרונים הדבר בא לידי ביטוי בנתח השוק של המותג ובהובלת השוק.

דן אורנשטיין מסר "ההחלטה על השקת דגמים חדשים בסגמנטים פחות מפותחים והיכולת להפוך את הלקוח באמצעות 'ההצלחה השקטה' לגאה בבחירתו צירפה למשפחת יונדאי בישראל מאות אלפי נוהגים חדשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully