וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביה בן דוד תמונה לעורכת המגזין "את"

אמילי גרינצווייג

5.9.2011 / 15:23

בשלב זה מסתמן כי עופרה מזרחי, עורכת המגזין ב-15 השנים האחרונות, צפויה להתמנות לעורכת המוסף השבועי "סגנון". מיה מנע מונתה לכתבת התקשורת של מעריב

אביה בן דוד תערוך את מגזין הלייף סטייל "את" של מעריב. עופרה מזרחי, שעורכת את המגזין למעלה מ-15 שנה תשמש, כך מסתמן, כעורכת על לתחום ותהיה אחראית גם על המוסף השבועי "סגנון". למעיין זיגדון, שעורכת את המוסף בימים אלו, הוצע תפקיד אחר בעיתון. עמודי לייף סטייל צפויים להתפרסם גם במוסף התרבות היומי של העיתון, שעתיד לראות אור אחרי החגים.

בן דוד שימשה עד לאחרונה עורכת מגזין הלייף סטייל המסחרי של הארץ "שמנת". בעבר היתה כתבת אופנה בידיעות אחרונות וכתבת לילה במקומון תל אביב. בן דוד נחשבת מקורבת לעורך העיתון הנכנס ניר חפץ.

מצטרפים נוספים למעריב: מיה מנע מונתה לכתבת התקשורת הבכירה של העיתון. מנע, שימשה בשנים האחרונות כעורכת ברשת שוקן, בין היתר שימשה כעורכת "העיר בוורוד" שנסגר בסוף 2010 וכעת תכתוב למוסף העסקים ולעמודי החדשות של העיתון. במסגרת תפקידה תפרסם מנע מדור יומי שיסקור את עולם העיתונות והתקשורת. גיא בן סימון, 30, מונה לכתב שוק ההון של העיתון. בן סימון, עורך בדסק האינטרנט של theMarker. עבד בעבר במגוון תפקידים בחברת הגמל של פסגות. בן סימון הוא בעל תואר ראשון במנהל עסקים ומדעי ההתנהגות מאוניברסיטת בן גוריון.

אבי גרפינקל יערוך את עמודי הספרות במוסף התרבות היומי. גרפינקל, 38, היה מבקר הספרות של "עכבר העיר" ובמשך שמונה שנים עורך ב-themarker. כן פרסם גרפינקל שני ספרים: "אמונה עיוורת" ו-"זבוב על הפסנתר".

ממעריב סירבו להגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully