וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר הציג בפני הרשות השניה את הקוד האתי של קשת

אמילי גרינצווייג

5.9.2011 / 16:41

מנכ"ל קשת הופיע בפני הרשות בעקבות הגשת כתב האישום החמור נגד מרגלית צנעני. בקוד ישנם סעיפים העוסקים בהגדרת הקשר וטיב ההכרות בין מתמודדים לבין שופטים

מנכ"ל קשת, אבי ניר, הופיע היום לבקשתו, בפני מועצת הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו והנהלתה בעקבות כתב האישום החמור שהוגש נגד שופטת כוכב נולד מרגלית צנעני.
ניר הציג בפני חברי המועצה את רצף האירועים בפרשה ואת הפעולות שננקטו על ידי הזכיינית.

ניר גם דיווח על הקוד האתי שהזכיינית פועלת על פיו. קוד זה גובש במהלך 2011 והופץ בחודש מאי לחברות ההפקה העובדות עם קשת. בקוד ישנם סעיפים העוסקים בהגדרת הקשר וטיב ההכרות בין מתמודדים לבין שופטים וצוות הפקה של התכניות וכן חיוב גילוי נאות בעת הצורך. הקוד עוסק גם בהקפדה על ההתנהגות וההתבטאויות בסט תוך שמירה על כבוד המשתתפים. כמו כן מוגדרים בקוד תפקידם של השופטים.

מקשת נמסר כי הקוד של הזכיינית בניגוד לקודים אחרים שניסחו חברות הפקה ורשתות שידור בעולם כגון BBC, NBC ו-ITV, עוסק גם באופן ממוקד בהתנהלות השופטים בתכניות ריאליטי. הקודים מחוץ לארץ, לדברי הזכיינית, מטפלים אך ורק בנושאי הצבעות מהבית ונושאים טכניים נוספים.

מהרשות השנייה נמסר :"המועצה רשמה את הודעות קשת וקבלה את ההפרדה בין הפרשה הנחקרת במשטרה להמשך הפעילות הטלוויזיונית של קשת והתכנית 'כוכב נולד'. המועצה הנחתה את הנהלת הרשות לבחון הוספת עקרונות וכלים להגברת הפיקוח, השקיפות והאמינות של תכניות תחרותיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully