וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנן גרינברג ימונה לראש הדסק הצבאי במעריב

אמילי גרינצווייג

7.9.2011 / 15:21

גרינברג עזב לאחרונה את ynet לאחר 10 שנים, מתוכן שמונה ככתב צבאי. הוא עתיד לפרסם מדור צבאי שבועי במהדורת סוף השבוע של העיתון

חנן גרינברג, לשעבר הכתב הצבאי של YNET ימונה לפרשן הצבאי הבכיר של מעריב. גרינברג יפרסם מדור צבאי שבועי במהדורת סוף השבוע של העיתון וישמש כפרשן הצבאי של העיתון היומי ואתר NRG. עופר שלח, המשמש בין היתר כפרשן צבאי בעיתון ימשיך לפרסם את טוריו.

גרינברג, הודיע על עזיבת YNET לפני יותר מחודש בזמן שהיה אחד המועמדים להצטרפות לאגף ההסברה של משרד הביטחון. עם כניסתו של ניר חפץ לתפקיד העורך הראשי של מעריב לפני כשבוע פנה חפץ לגרינברג, שעבד תחתיו רשת המקומונים "ידיעות תקשורת", והציע את תפקיד ראש הדסק הצבאי בקבוצת מעריב. גרינברג יכנס לתפקידו בחודש אוקטובר. מדובר באחד המעברים המשמעותיים הראשונים של כתב מקבוצת ידיעות אחרונות למעריב מאז הפך נוחי דנקנר לבעל השליטה בעיתון. על פי ההערכות בין דנקנר, למו"ל ידיעות אחרונות נוני מוזס, יש הסכם המונע מעבר של עיתונאים בין הקבוצות.

גרינברג, 33, עבד ב-ynet 10 שנים, מתוכן שמונה ככתב צבאי.. בין היתר חשף את המחדלים שהביאו למותו של צעיר במהלך גיבוש טיס, פרשת השימוש בכרטיס האשראי של הרמטכ"ל והתעללות הקשה בגדוד 74 של השריון. לפני כן, שימש כתב במקומוני רשת "ידיעות תקשורת". את דרכו העיתונאית החל עוד טרם שירותו הצבאי בעיתוני נוער, בהם "ראש 1".

ממעריב אישרו את הפרטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully