וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטלקית למתקדמים

אמילי גרינצווייג

7.9.2011 / 16:03

HOT תעביר את שידוריו של ערוץ Italia Mediaset, שיחליף את הערוץ האיטלקי CANALE 5 אשר שודר עד כה בשירות הדיגיטלי והאנלוגי של החברה

HOT תעביר את שידוריו של ערוץ Italia Mediaset, שיחליף את הערוץ האיטלקי CANALE 5 אשר שודר עד כה בשירות הדיגיטלי והאנלוגי של החברה. הערוץ החדש יעלה לשידור היום, ה-7 בספטמבר, באפיק מספר 156 ויוצע ללקוחות ללא תוספת תשלום. הערוץ משדר מגוון תוכניות עדכניות מתוך שלושת הערוצים האיטלקיים המסחריים: CANALE 5, ITALIA1ו-RETE4.

בין התכנים הבולטים שישודרו בערוץ: תכנים איטלקיים בתחומי הסאטירה, תוכניות אירוח, אקטואליה, סדרות דרמה, אופרות סבון וגרסאות איטלקיות לפורמטים בינלאומיים כמו "מי רוצה להיות מיליונר?" ו"האח הגדול". התוכניות " מטריקס - בהנחיית אנאריקו מנטנה" ו"גברים ונשים" ששודרו עד כה ימשיכו להיות משודרות בערוץ Mediaset Italia . קבוצת התקשורת Mediaset , עמה חתמה חברת הכבלים על ההתקשרות, מיוצגת בישראל על ידי חברת אלה.קום.

רון הרמלין מנהל הערוצים ב HOT מסר : " אנו שמחים על ההזדמנות להביא לצופי HOT ערוץ חדש המאגד את מיטב התכנים של ערוצי הברודקאסט באיטליה. רק לקוחות HOT נהנים מהמגוון הרחב ביותר של ערוצי השפות".

פטריסיו טיבל, מנהל השיווק ב-MEDIASET מסר: "MEDIASET גאה לשתף פעולה עם HOT אחת מחברות הטלוויזיה הרב ערוצית המובילות ולהשיק לראשונה בישראל את הערוץ הבינלאומי שלה "Mediaset Italia.

  • עוד באותו נושא:
  • HOT

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully