וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקאן אריקסון מציגה: השאלון

אמילי גרינצווייג

11.9.2011 / 15:47

חברת הפרסום פנתה לבית המשפט בבקשה שיורה לדובר צה"ל לשעבר להשיב על שאלות נוספות בתביעת הדיבה שהגיש נגד החברה והעיתונים ידיעות אחרונות והארץ. בניהו: "מדובר בבקשת סרק"

חברת הפרסום מקאן אריקסון הגישה היום לבית המשפט המחוזי בפתח-תקווה בקשה לצו שיחייב את דובר צה"ל לשעבר אבי בניהו להשיב על שאלון אותו תעביר החברה, זאת במסגרת תביעת דיבה שהגיש בניהו נגד החברה והעיתונים הארץ וידיעות אחרונות. בניהו תובע את העיתונים ואת משרד הפרסום בגין מודעה בה נטען כי הוא יחד עם קבוצה נוספת של קצינים בכירים פעלו שלא כדין לסיכול מינויו של האלוף יואב גלנט לתפקיד הרמטכ"ל.

הבקשה, שהוגשה על-ידי משרד עורכי הדין ברקמן-וקסלר-בלום ושות' ומשרד דן להט ושות', הוגשה לאחר שבניהו סירב, למרות סיכום מוקדם בין הצדדים, להשיב על שאלות הנוגעות למעורבותו בפרשת הרפז. השאלות החדשות מובאות על רקע תחקירה של איילה חסון ששודר ב"יומן" של ערוץ 1 על הקשר שבין בעז הרפז ואשתו של הרמטכ"ל לשעבר גבי אשכנזי. פרסום שבעקבותיו הודיע מבקר המדינה, כי הוא שוקל להפעיל סמכויות של ועדת חקירה על-מנת לחקור את הפרשה, ואת החשד למעורבות של קציני צבא, ובהם אשכנזי.

לטענת מקאן, הפרסומים מחזקים את טענת החברה כי במודעה שפורסמה לא היה יותר מהבעת דעה לגיטימית: "כעת, נוכח הגילויים החדשים, מתעוררות שאלות נוספות ביחס למעורבותו של בניהו בפרשה". מקאן מתייחסת למעורבות לכאורה של בניהו באיסוף ובהעברה של מידע בפרשת הקרקעות של האלוף יואב גלנט לעיתונאים ולטענת בניהו, כי נודע לו על מסמך הרפז רק כשעה לפני השידור בערוץ 2 דבר שעולה עולה בקנה אחד עם הפרסומים האחרונים. עוד נכתב בבקשת החברה כי "נכון להיום, בית המשפט הינו הערכאה היחידה העוסקת בבירור האמת בפרשה".

בניהו: "מדובר בתעלול תקשורתי לא מוצלח"

באי כוחו של בניהו, עו"ד איל רוזובסקי וערן שמעוני ממשרד צלרמאיר פילוסוף רוזובסקי ושות', מסרו בתגובה לטענות מקאן: "מקאן עושה כל מאמץ להסיט את תשומת הלב מבקשתו שח בניהו לחשוף את מזמין ויזם המודעות ובקשתה היא בקשת סרק. מדובר בתעלול תקשורתי לא מוצלח.אין שחר לטענה בדבר מעורבותו של בניהו ב'פוטש' כזה או אחר כנגד מינויו של האלוף גלנט לרמטכ"ל. אין בבקשה שהגישה מקאן לביהמ"ש מילה הקושרת בינו לבין המהלך. מדובר בניסיון מאולץ ומלאכותי לשרבב את שמו של בניהו לאירועים.החלפת שאלונים מהווה הליך שכיח ומקובל. גם בניהו הגיש למשרד מקאן אריקסון שורה ארוכה של שאלות ודרישות מקדמיות נוספות, עליהן נדרש משרד הפרסום להשיב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully