וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגירה מוזיקלית

אמילי גרינצווייג

12.9.2011 / 16:30

נציג האמנים בוועד המנהל של רשות השידור, יעקב נווה מבקש להעביר את רשת ג' למתחם רשות השידור בתל אביב ובכך לרענן את אופיה ואת שורותיה

יעקב נווה, חבר הוועד המנהל ונציג איגודי האומנים במליאת רשות השידור, מבקש להעביר את רשת ג' למתחם רשות השידור בתל אביב. נווה, המשמש כמשנה ליו"ר ועדת התוכן ברשות, העביר היום נייר עמדה בנושא לחברי המליאה, מנהל קול ישראל ומנהל רשת ג', זאת לאחר שאמש התקיים יום עיון בנושא נדל"ן ברשות בו הועלו אפשרויות לשינויים במיקום רשתות הרדיו. רשת ג' משדרת ברוב שעות היום מהאולפן בירושלים, ורק מספר שעות מהאולפן בתל אביב.

במכתב, שתוכנו הגיע לידי וואלה! ברנז'ה מונה נווה מספר סיבות למעבר לתל אביב בהן מיקומה של תעשיית המוזיקה הישראלית בכללותה בעיר, אותה הוא מכנה "בירת התרבות הישראלית". עוד טוען נווה כי זימון אמנים להשתתף ולהגיש תכניות בירושלים מקשה על האמנים והנו יקר לרשות. עוד מבקש נווה לגייס כוח אדם צעיר לתחנה. לדבריו, "רשת ג' זקוקה לרענון של עורכים ומגישים. לצורך כך, אני מציע לשתף עורכים ומגישים גם מרשתות אחרות, ולקלוט ולהכשיר עורכים ומגישים צעירים".

נווה כותב עוד: "המעבר לתל אביב ישמש לדעתי קטליזטור לשינוי. ביחד עם המעבר לתל אביב והכנסת כוח אדם צעיר, ניתן לרענן את הרשת, תוך שמירה על החלק הקיים, יחזיר את הרלוונטיות שלה, ולהערכתי, מהלך זה יביא לעלייה ברייטינג ולהרחבת מעגל המאזינים". בשיחה עם וואלה! ברנז'ה אמר יעקב נווה: ":"החזון שלנו שרשת ג' תהיה הבית של המוזיקה הישראלית לא כסיסמה חלולה, אלא מציאות בשטח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully