וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשות השנייה תבחן את התנהלות ערוץ 10 בפרשת ההתנצלות בפני אדלסון

אמילי גרינצווייג

12.9.2011 / 19:32

הנהלת הרשות תציע כלים שיבטיחו את עצמאותן של חברות החדשות בערוצים המסחריים. לדיון הבא הוזמנו כלל חברי דירקטוריון חדשות 10

מועצת הרשות השניה דורשת הבהרות מהנהלות ישראל 10 וחדשות 10 בנוגע לפרשת שידור ההתנצלות בפני שלדון אדלסון, תוך התערבות של בעלי המניות בתכנים המשודרים, שגררה את התפטרותם של מנכ"ל חדשות 10, ראודור בנזימן, רותי יובל וגיא זוהר.

בתחילת השימוע הובהר לכל הצדדים כי תוכן הישיבה הוא סודי והיועצת המשפטית הבהירה כי הוצאת חומרים מהישיבה הוא עבירה פלילית. המועצה קבעה בתום הדיון כי הנהלת הרשות תבחן האם ערוץ 10 פעל לפי הנהלים והדין בתהליך קבלת ההחלטות על פרסום ההתנצלות ונוסחה. המועצה גם הנחתה את הנהלת הרשות לבחון את הכללים והמנגנונים הקיימים ולהציע כלים שיבטיחו את העצמאות של חברות החדשות בערוצים המסחריים.

בשימוע השתתפו מנכ"ל הערוץ, יוסי ורשבסקי היועצים המשפטיים של הערוץ ושל חברת החדשות, עו"ד דבורה קמחי ועו"ד איילת בן-חיים גת, יו"ר הדירקטוריון, יורם שכטר, וריאודור בנזימן. לדיון לא הגיע נציג מטעמו של יו"ר דירקטוריון ישראל 10, יוסי מימן.

ממועצת הרשות השנייה נמסר: "המועצה ציינה כי רואה בדאגה רבה ובחומרה את האירועים המתרחשים בשבועות האחרונים בערוץ ועל כן החליטה להשלים את השימוע בדרך של הזמנת כלל חברי דירקטוריון חברת חדשות 10, הכולל גם את נציגי בעלי המניות ונציגי הציבור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully