וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל גולן קורא גם לך

אמילי גרינצווייג

13.9.2011 / 13:35

העונה השניה של תכנית הריאליטי בהגשת גולן תשוב לערוץ 24 אחרי החגים. בעונה זו יוכלו גם גברים להתמודד על תפקיד הזמר המזרחי הבא של ישראל

העונה השנייה של התכנית "אייל גולן קורא לך" תחפש גם זמר מזרחי, לצד החיפוש אחר זמרת מזרחית חדשה. הריאליטי בהנחיית גולן, צפויה לעלות בערוץ 24 אחרי החגים. בתכנית, שעורך אורי סלעי ומפיקה קופרמן הפקות, ישודרו תכניות נפרדות לבנים ולבנות, והמתמודדים יתחרו על הפקת אלבום בכורה עם גולן בחברת ההפקות שלו "ליאם הפקות". הזמרים והזמרות יתחרו בשני מסלולים מקבילים עד הגמר הגדול, בו יתחרו הזמר והזמרת על המקום הראשון. יום האודישן הקרוב, אליו יוזמנו המועמדים יערך באולם צוותא ב-25 בספטמבר.

העונה הראשונה של "אייל גולן קורא לך" הייתה התכנית הנצפית ביותר בהיסטוריה של ערוץ 24 עם ממוצע גמר של 7.4% ופיק של כמעט 10%. מורן מזור, זוכת העונה עובדת בימים אלה אל אלבום הבכורה ומתארחת בהופעותיו של אייל גולן בקיסריה.

אייל גולן מסר: "במהלך כל העונה הראשונה וגם בסיומה קיבלתי אין ספור פניות מזמרים להשתתפות בתכנית, מצאתי לנכון לפתוח מסלול נוסף גם לזמרים וזאת בשל הפניות הרבות. יש זמרים רבים וטובים בישראל ואני בטוח שהרחבה זאת תעניק הזדמנות לאין ספור הזמרים המוכשרים בז'אנר הים התיכוני. אני מאוד נרגש ומצפה להרפתקה נוספת ועונה חדשה ומרתקת".

  • עוד באותו נושא:
  • ערוץ 24

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully