וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתן מרקוביץ' מונה לעורך מוספי הכלכלה של מעריב

אמילי גרינצווייג

13.9.2011 / 15:15

יהודה שרוני החליט לפרוש מתפקידו כעורך הכלכלי, אך ישאר בעיתון. העיתונאי יואב יצחק יחזור לכתוב למעריב חמש שנים לאחר שעזב

איתן מרקוביץ, לשעבר עורך מוסף הספורט של הארץ, מונה לעורך מוספי הכלכלה של מעריב. מרקוביץ יחליף את גילי דינשטיין שעזבה את העיתון לאחר חודשיים וחצי בתפקיד. מרקוביץ מילא בעבר שורת תפקידי עריכה בקבוצת הארץ. בתפקידו האחרון היה עורך משנה בחדשות 10.

בעקבות מינויו של איתן מרקוביץ', החליט יהודה שרוני לפרוש מתפקידו כעורך הכלכלי של מעריב. עם זאת שרוני ישאר בעיתון. לא ניתן להשיג את תגובתו של יהודה שרוני.

בתוך כך, מעריב ואתר האינטרנטNEWS1 שבבעלותו העיתונאי יואב יצחק חתמו על הסכם שיתוף פעולה. על פי ההסכם יפורסמו במעריב תחקירים כתבות ומאמרים של יצחק. בנוסף, יבוצעו פרויקטים עיתונאיים מיוחדים על ידי יצחק בתיאום עם העיתון. ידיעות וכתבות של יצחק שיופיעו במעריב יתפרסמו גם ב-News1 מיד לאחר הפצת העיתון.

יואב יצחק היה כתב מעריב במשך שנים רבות ולפני כחמש שנים התפטר מהעיתון. עוד קודם לכן שררו יחסים מתוחים בין יצחק ובין עורך העיתון דאז, אמנון דנקנר במסגרתם הוא אף הושעה מכתיבה בעיתון. בעבר כתב יואב יצחק בעיתונים גלובס, העיר והעולם הזה.

יואב יצחק אמר לוואלה! ברנז'ה: " News1 הוא אתר מצליח שיש לו מה להציע. ואני מקווה שלי, באופן אישי, יש מה לומר בשוק התקשורת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully