וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחזית: משקעים כבדים

אמילי גרינצווייג

14.9.2011 / 11:29

סמנכ"ל התוכן של רשת לשעבר שירה מרגלית תוקפת את רפי גינת בפייסבוק: "המגמתיות בה פועל גינת כשהוא רוצה 'לתפור' מישהו היא לא עיתונאית". גינת: "היא לא תלמד אותי על עיתונאות"

שירה מרגלית, לשעבר סמנכ"ל התכניות של זכיינית ערוץ 2 רשת, תקפה בחשבון הפייסבוק שלה את מגיש "כלבוטק" רפי גינת ואת התחקיר ששידר ביום ראשון בתכנית. התחקיר עסק בשני מכוני גמילה, בכללם של תומר סקר, בעל מכון לגמילה מעישון.

מרגלית, שעברה לדבריה גמילה מגלוטן באמצעות סקר, כתבה בחשבון הפייסבוק שלה: "ייתכן ולאורך השנים היו לו אי הסכמות עם מטופלים שבגינן לא השיב את כספם כמובטח. אינני יודעת, מה שאני כן יודעת שהמגמתיות בה פועל גינת כשהוא רוצה 'לתפור' מישהו היא לא עיתונאית" מרגלית הוסיפה: "תחקיר אמור לשקף ביושרה שני צדדים. גינת לא מצא אף לא מטופל אחד שמרוצה מסקר ויש רבים כאלה כשאני אחת מהן. תשפטו אתם את פועלו העיתונאי".

בתגובה לדברים אמר רפי גינת לוואלה! ברנז'ה "שירה מרגלית היא האחרונה שתלמד אותי מה זה עיתונאות ומה זה טלוויזיה. אני מבין שכמטופלת וחברה של סקר היא רוצה לעזור לו, אבל בין הרצון שלה לעזור ובין עיתונאות אין שום דבר". עוד הוסיף גינת: "התחקיר התבסס על שיחות עם עשרות מתלוננים, היה מדוייק ואפילו סקר עצמו אמר לי בתום התכנית שאין לו שום טענות".

שירה מרגלית סירבה להתייחס לדבריו של גינת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully