וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משלושה יוצא מנכ"ל

אמילי גרינצווייג

14.9.2011 / 15:45

גיא סודרי, גולן יוכפז ואבי זילברברג הם המועמדים לתפקיד מנכ"ל חדשות 10 במקומו של ראודור בנזימן. ההערכה היא כי אם סודרי ישיב בחיוב, הוא יקבל את התפקיד

גיא סודרי, גולן יוכפז ואבי זילברברג הם לפי שעה המועמדים לתפקיד מנכ"ל חדשות 10. בערוץ מחפשים אחר מנכ"ל חדש בעקבות התפטרותו של ראודור בנזימן לאחר ההחלטה על שידור ההתנצלות בפני שלדון אדלסון. מאז התפטרותו של בנזימן ממלא אורי רוזן, סמנכ"ל התוכן, את מקומו ושמו הוזכר לא אחת כמועמד לשמש מנכ"ל קבוע של החברה. סמנכ"ל חדשות 2 חיליק שריר ורון לשם, שהיה בעבר סמנכ"ל בקשת קיבלו גם הם הצעה, אולם השניים סרבו.

מנכ"ל ערוץ 10, יוסי ורשבסקי צפוי להעביר לדירקטוריון שמות של שלושה מועמדים. דירקטוריון החברה איננו מחוייב לבחור באחד מהמועמדים ויכול לדרוש העלאת שמות של מועמדים נוספים.

גיא סודרי עורך בשנים האחרונות את המהדורה המרכזית של חדשות 2, בעבר שימש עורך המהדורה של חדשות 10. ההערכה היא כי אם ישיב בחיוב להצעה ייבחר לתפקיד. גולן יוכפז, עורך "אולפן שישי" של חדשות 2 ועורך ומגיש התכנית "בוקר טוב ישראל" בגלי צה"ל, נחשב לאחד מהמועמדים המובילים לתפקיד מפקד גלי צה"ל וטרם השיב להצעה שקיבל מערוץ 10. אבי זילברברג, סגן עורך עיתון הארץ ניהל לאחרונה במשא ומתן עם זכיינית ערוץ 2 רשת על עריכת תוכנית התחקירים "360".

מערוץ 10 נמסר בתגובה: "טרם החל התהליך לאיתור מנכ"ל לחברת החדשות וגם כשיחל התהליך הוא לא ינוהל מעל דפי העיתון. בכל מקרה, איתור ומינוי המנכ"ל יהיה בסמכות ואחריות דירקטוריון חדשות 10". גיא סודרי וגולן יוכפז סירבו להגיב. תגובתו של אבי זילברברג לא התקבלה עד לפרסום הידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully