וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלדה לסוכן

אמילי גרינצווייג

15.9.2011 / 13:09

המעבר של נאור ציון לרשת וההצטרפות של אביב גפן ל "The Voice" של אותה זכיינית, הביאו למתיחות בין סוכנם של השניים, מאיר קוטלר, לבין בכירי קשת וערוץ 10

בערוץ 10 זועמים על התנהלותו של הסוכן מאיר קוטלר ועל האופן בו הוא מנהל משא ומתן עם הערוץ כבר תקופה ארוכה. לוואלה! ברנז'ה נודע כי מזה זמן מסרב מנכ"ל הערוץ יוסי ורשבסקי להיפגש עם קוטלר. ההחמרה ביחסים בין הצדדים הגיעה לשיא על רקע מספר תקריות, הבולטת שבהן מעבר של נאור ציון, המיוצג על ידי קוטלר ומי שהיה טאלנט בולט בערוץ 10 במשך מספר שנים, לזכיינית ערוץ 2 רשת..

גם הגזרה בין קוטלר לבין זכיינית ערוץ 2 קשת, אינה רגועה בתקופה האחרונה, זאת בעקבות הצטרפותו של אביב גפן לתכנית The Voice של רשת, לאחר שזה ניהל משא ומתן על הצטרפות ל"כוכב נולד" של טדי הפקות וקשת. גורמים בזכיינית טוענים כי המשא ומתן כלל לא היה יוזמה של קשת.
יחד עם זאת, נוכח העובדה שקוטלר מייצג כמה מהטאלנטים הבולטים של קשת ביניהם עידו רוזנבלום ויוצר "רמזור" רן שריג, נראה כי המתיחות בגזרה זו תתקשה לעלות שלב.

מערוץ 10 וקשת סירבו להגיב. מאיר קוטלר מסר בתגובה: "אני רוחש הערכה עצומה לכל גופי השידור בישראל. כמי שמייצג חלק נכבד מהיוצרים הטובים בארץ שיתוף הפעולה עם כולם ממשיך וימשיך להתקיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully