וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הופסקו עיצומי ועד עיתונות ההפקה ברשות השידור

אמילי גרינצווייג

20.9.2011 / 14:32

הוועד נענה לבקשת המנכ"ל הנכנס של רשות השידור והחליט להשעות את העיצומים עד להודעה חדשה. בן מנחם קיים פגישת הכנה לקראת עצרת האו"ם עם עובדי חטיבת החדשות בטלוויזיה

מנכ"ל רשות השידור הנכנס, יוני בן מנחם קיים אתמול ישיבה ראשונה עם עובדי מחלקות החדשות בטלוויזיה בעברית ובערבית. בישיבה שהתקיימה באולפני הרשות תל אביב נכחו מפיקים, עורכים ועיתונאים נוספים ונבדקה היערכות ערוץ 1 לקראת סיקור עצרת האו"ם וכוונת הפלסטינים לבקש מהעצרת הכרה בעצמאותם.

בן מנחם, ששימש במשך שנים כפרשן לענייני ערבים של קול ישראל, תדרך את עובדי החטיבה לקראת האירועים. חלק מהעובדים ביקשו לדון בציוד המיושן ובהעדרו של כתב שטחים, מאז פרש הכתב הותיק של ערוץ 1, בני ליס. בן מנחם השיב כי בחטיבה ישנם למעלה מ-160 עובדים וכי הוא מאמין שבינהם ניתן למצוא מישהו שימלא את התפקיד בתקופה הקרובה, עד למציאת פתרון ארוך טווח לנושא.

ראש חטיבת החדשות, יורם כהן, הביע בפני בן מנחם חשש כי העיצומים בהם נמצא וועד עיתונות הפקה יפגעו בשידורים. בן מנחם, ביקש מהמפיק זליג רבינוביץ' הנחשב ליד ימינו ברשות השידור, לקיים משא ומתן עם העובדים ולבסוף הודיע הוועד על הפסקת העיצומים עד להודעה חדשה.

מוועד עיתונות הפקה נמסר: "בהתאם לבקשת המנכל החדש, מתוך רצון שיפתח דף חדש במערכת היחסים לבין ההנהלה לעובדים החלטנו להשעות את העיצומים עד להודעה חדשה". זליג רבינוביץ' אמר בתגובה: "פניתי לוועד עיתונות הפקה בשם המנכ"ל והוועד גילה התחשבות ואחריות ונענה לבקשת המנכ"ל לעצור את העיצומים כרגע. כפי שהאמנתי תמיד, ברגעי משבר ועדי העובדים של רשות השידור מגלים אחריות כלפי המוסד ושמים בצד טענות ובקשות, לעתים מוצדקות, בכדי להתכנס ולהציל את השידור הציבורי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully