וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל רוזנר מצטרפת לעיתון מקור ראשון

אמילי גרינצווייג

20.9.2011 / 19:45

מונתה לסגנית עורך במוסף המשפטי "צדק" של העיתון, צבי פיין מונה לכתב המשפט של העיתון. העיתונאי משה גלסנר מונה לפרשן הפוליטי של תחנת רדיו קול חי

טל רוזנר מונתה לסגנית עורך במוסף המשפטי "צדק" של העיתון מקור ראשון. הדסק המשפטי של מקור ראשון החל את פעילותו באוקטובר 2010 ובראשו עומד יהודה יפרח.
רוזנר, בוגרת גלי צה"ל, היתה כתבת לענייני משפט בתחנה, לאחר מכן הייתה כתבת לענייני משפט ב-Ynet שם סיקרה בין היתר את בתי המשפט בירושלים, משרד המשפטים והנהלת בתי המשפט. בהמשך מונתה רוזנר לדוברת נציגות השופטים ודוברת מחוזות ירושלים והדרום של בתי המשפט. במקביל הגישה את התכנית "פרשת דרכים" בערוץ 2 - במסגרת הפקה משותפת עם בי"ס מעלה, ומגישה בימים אלה את התוכנית "עולם פוליטי" בערוץ הכנסת. מינוי נוסף בעיתון: עו"ד צבי פיין מונה לכתב המשפט.

העיתונאי משה גלסנר מונה לפרשן הפוליטי של תחנת רדיו קול חי. גלסנר יהיה אחראי על הנעשה במפלגות החרדיות – יהדות התורה וש"ס ויעבוד לצידו של הכתב הפרלמנטרי של קול חי, כרמי יוגב, שיתמקד בסיקור הנעשה בכנסת ובמפלגות הכלליות. לגלסנר ניסיון עשיר בתחום העיתונות במגזר החרדי והוא משמש גם כעורך ברשת "קו עיתונות" ובתפקידים נוספים בתקשורת החרדית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully