וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תג מחיר, לא ברקוד

אמילי גרינצווייג

21.9.2011 / 17:22

מודעות בגנות העיתון מקור ראשון ניתלו בשומרון וגם על ביתו של המוציא לאור שלמה בן צבי. גורמים בעיתון אומרים כי הרקע לכך הוא עמדת המערכת נגד פעולות תג מחיר

עשרות מודעות בגנות העיתון מקור ראשון נתלו בשומרון. על פי גורמים בעיתון, הרקע לתליית המודעות, שחלקן נתלו על ביתו של המו"ל והעורך שלמה בן צבי, הוא הקו שנוקט העיתון נגד פעולות תג מחיר ובכללן מאמר שפורסם ביום שישי האחרון מאת העיתונאי חיים הר זהב, שחזר לאחרונה משירות מילואים בגזרת בנימין. הר זהב כתב במאמר כי הוא וחבריו ליחידה הותקפו כחלק מפעולות תג מחיר: "אנשי תג מחיר ניסו לרצוח אותנו. אשכרה לרצוח". מקור ראשון גם פירסם לאחרונה מאמר מערכת שהגדיר את פעולות תג מחיר "חרפה מוסרית" ואף פורסמה קריקטורה שבה נראה נער מנסר את קנה צריח הטנק שעליו הוא יושב.

החתומים על המודעות, תושבי ישובים בבנימין והשומרון, קובלים על כך שעיתון המגדיר את עצמו עיתון ימני נותן במה למה שמוגדר על ידם כהסתה ופגיעה בהם תוך כדי פרסום שקרים.

ממקור ראשון נמסר בתגובה :"מערכת מקור ראשון מכבדת את זכותו של כל קורא לכעוס על מאמר כזה או אחר, אבל היא הרבה פחות מכבדת את מי שפוסלים את זכותה שלה לפרסם מאמרים הראויים לדפוס או לחוות את דעתה במסגרת מאמרי מערכת. בכל הנוגע לתופעת 'תג מחיר' יש למקור ראשון מדיניות של הסתייגות נמרצת עקבית מהתופעה. אנחנו נתמיד בהבעת המדיניות הזאת למרות הניסיון להרתיע אותנו מכך. בהכירנו את ציבור הקוראים והמנויים אין לנו ספק שרובם המכריע תומך בה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully