וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף מעגל?

אמילי גרינצווייג

22.9.2011 / 16:47

סימני שאלה רבים סביב שובה של תכנית התחקירים של רשת "360" לעונה שניה. עונה נוספת, אם תשודר והסיכוי לכך נמוך, לא תופק על ידי קודה תקשורת שהפיקה את העונה הראשונה

סימני שאלה סביב עתיד העונה השנייה של תכנית התחקירים "360". לוואלה! ברנז'ה נודע כי בימים אלו מתקיימים בזכיינית ערוץ 2 רשת דיונים סוערים באפשרות שהתכנית לא תשוב לעונה נוספת. עוד נודע לוואלה! ברנז'ה כי במידה והתכנית אכן תשוב למסך, והסיכויים לכך נמוכים, חברת ההפקות קודה תקשורת, שהפיקה את העונה הראשונה של התכנית לא תפיק אותה.

העונה הראשונה של "360" זכתה לממוצע צפייה עונתי של 19%. גורמים המקורבים להפקת "360" אומרים שברשת מעדיפים שלא להשקיע את הסכומים הגבוהים, שהשקיעה הזכיינית בתכנית בעוד סרטי הדוקו ששודרו בה, ביניהם של צופית גרנט ועינת ארליך, זכו לנתוני צפייה גבוהים יותר בעלות נמוכה יותר. כמו כן לתכנית טרם מונה עורך ראשי במקום רינו צרור, זאת לאחר שהמשא ומתן עם אבי זילברברג, סגן עורך הארץ, נקלע לקשיים.

תכניות התחקיר המתחרות, "עובדה" של קשת ו"המקור" של ערוץ 10 צפויות לשוב למסך בשבועות הקרובים. בתכניות אלו עובדים כבר תקופה ארוכה על העונה החדשה. בתוך כך מסתמן כי גם תכנית הערב של עינב גלילי והילה קורח, עליה עבדו בחודשים האחרונים ברשת לא תזכה להגיע אל המסך.

מרשת נמסר : רשת מרוצה מאוד מהעונה הראשונה של "360" ומההישגים העיתונאיים שהשיגה. מעבר לכך אין כוונה להתייחס לתוכניות בפיתוח". מקודה תקשורת לא התקבלה תגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully