וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיה קרבט עוזבת את קשת

אמילי גרינצווייג

25.9.2011 / 11:23

דוברת הזכיינית תיפרד ממנה לאחר למעלה מעשור. מנכ"ל קשת אבי ניר הודה לקרבט ומסר: "מאיה הייתה איתי ברגעים קשים ואף מטלטלים. ואני יכול רק להגיד, איזה מזל יש לי. יא אללה"

דוברת קשת ומנהלת מחלקת יחסי הציבור מאיה קרבט, נפרדת מהזכיינית בתום עשור. קרבט החלה לעבוד בקשת בשנת 2000. במהלך התקופה זו הפכה קשת מזכיין לחברת מדיה מובילה בשוק הטלוויזיה הישראלי ותכניה זכו להצלחות גם בחו"ל.

קרבט ניהלה את מערך יחסי הציבור והדוברות של קשת ומזוהה עם קמפיינים למותגים טלוויזיונים מובילים, ביניהם: "כוכב נולד", "ארץ נהדרת", "האח הגדול", "עובדה", "מאסטר שף", סדרות דרמה וסרטים דוקומנטריים. תחת אחריותה נוהלו אסטרטגיות יחסי הציבור של אתר mako , ביפ וערוץ 24 ומהלכים אסטרטגיים נוספים. לאורך השנים ליוותה גם את הקריירה של היוצרים והטאלנטים של הערוץ.

מנכ"ל קשת אבי ניר מסר: "בשמי ובשם אנשי קשת ודירקטוריון החברה, אני רוצה להודות מאד למאיה על עשור של תרומה גדולה והצטיינות יתרה. אבל יותר מכל אני רוצה להודות לה על מה שעמד מאחורי כל אלו. על היותה כאן.
על העשור שלה. על עבודה שבאה מתוך אמונה ואהבה גדולה לעשייה שלנו ולנו. על יכולת להיות בו זמנית מקצועית, עוצמתית, ביקורתית, חברית ונאמנה. כל אלו העניקו למאיה מקום כל כך מרכזי בקשת ומקום רחב אף יותר בליבנו, האנשים שהם קשת. ברמה האישית, מאיה הייתה איתי ברגעים קשים ואף מטלטלים. ואני יכול רק להגיד, איזה מזל יש לי. יא אללה, איזה מזל. תודה. החברות, החיבור, החום והאמונה הופכים את הפרידה הזו לקשה ואת המלים הבאות לכמעט בלתי מתקבלות : מאיה, בהצלחה".

מאיה קרבט מסרה: "לאחר לבטים רבים החלטתי לסיים את תפקידי ולצאת לדרך חדשה. עשור זה עמד בסימן המהפכות בתחום הטלוויזיה התקשורת, והטכנולוגיה דבר שדרש שליטה באינספור כלים ועם זאת התבסס על שני דברים בסיסיים: שיהיה לך מה לספר והידע לספר אותו . לשמחתי, קשת העניקה לי את שניהם. אני רוצה להודות לאבי ניר שנתן בי אמון שנים רבות, על שותפות והרמוניה שיצרו דיאלוג פורה ופורץ דרך. על כך שתמיד גרמת לי לחדש ולהעיז. תודה אבי.
קשת היא בית והיא בעיקר האנשים שמייחדים אותה. רובם הפכו לחבריי הקרובים. אתגעגע אליכם מאד.

"תודה לאלכס גלעדי ולחבריי בהנהלה. אתם המעולים ביותר שיש.תודה ליוצרים, לבתי ההפקה ולסוכנים. לעמיתי בדסק התקשורת, תודה על שנים של עבודה משותפת. ואחרונות חביבות למחלקתי המופלאה, שרצה איתי למרחקים ארוכים. אין כמוכן. בטוחני שתמשכנה להוביל את קשת בתחומנו. תודה לכן. כעת זה הזמן לאתגרים חדשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully