וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוץ הקניות

אמילי גרינצווייג

25.9.2011 / 14:11

ליאון רוזנברג צילם פיילוט לשעשועון בהפקת יואב גרוס, אותו ינסה גרוס למכור לגויים בפסטיבל מיפקום. דורי מדיה הכניסו למזוודה את העונה השלישית של "חצויה" ועוד הפתעות

קבוצת דורי מדיה, תציג בפסטיבל את שעשועוני הטריוויה Wrong Number ומשאבת הכסף, של "תנין הפקות", את סדרת ההמשך ל"חצויה" - "חצויה 3 - הסיפור האמיתי", את העונה השנייה של "אהבה ראשונה", "פעם בחיים" הדוקו ריאלטי של יס בהפקת MYTV, "סיימון" שעשועון הרחוב של ביפ והעונה השנייה של "החולמים" המשודרת בערוץ הילדים של HOT ונמכרה לאחרונה לחברת המדיה הרוסית WeiT Media.

פורמט הטלנובלה של דורי מדיה, Ciega A Citas - "דייט בליינד"נמכר לאולפני CBS לצורך פיתוח עבור רשת הטלוויזיה CW האמריקאית. הטלנובלה נמכרה עד כה ל-44 מדינות בניהן: סין, רוסיה, טורקיה, הונג קונג, טייוואן, איטליה, ספרד, שווייץ ומונטה קרלו.

חברת ההפקה "ניהול פלוס" של יואב גרוס ובני מנשה תנסה למכור בפסטיבל פורמט לשעשועון המיועד לשוק העולמי. פיילוט דובר אנגלית לפורמט, שהופק על ידי החברה ומפותח במשותף עם החברה האמריקאית ג'נטיקס, צולם בשבוע האחרון בהנחיית ליאון רוזנברג ולצדו עדי נוימן.

בשעשועון שנקרא "beat the average" מנסים שני מתמודדים לנחש כמויות של דברים שונים לדוגמה: כמה כסף יש בצנצנת אליה נאסף כסף קטן של הקהל בתכנית. דוגמא נוספת: על המתמודד לנחש לכמה חלקים פורק רכבו.

יואב גרוס סירב להגיב לידיעה.

ומה אבי ארמוזה יקח למיפקום?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully