וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם לע"מ אוגרת מידע אודות עיתונאים?

אמילי גרינצווייג

25.9.2011 / 16:38

אחת מדרישות תפקיד במודעה שפירסמה לשכת העיתונות הממשלתית היא "הזנת חוות דעת והערכות על עיתונאים". אורן הלמן: "מדובר בהגדרה ישנה, פנינו לנציבות המדינה להסירה"

האם בידי לשכת העיתונות הממשלתית מאגר ובו חוות דעת על עיתונאים? נציבות שירות המדינה פירסמה לאחרונה מכרז לתפקיד ממלא מקום ראש ענף (קשר עם עיתונאים קבועים) בלשכת העיתונות הממשלתית. בתיאור התפקיד נכתב כי הנושא בתפקיד אחראי, בין היתר, לתחזק את מאגר המידע הממוחשב של המחלקה "כולל הזנת חוות דעת והערכות על עיתונאים ופירוט הפעילות שבוצעה מולם". עוד נכתב במודעה כי בעל התפקיד "מנפיק דו"חות תקופתיים על עיתונאים".

לדברי מנהל לשכת העיתונות הממשלתית, אורן הלמן מדובר בהגדרת תפקיד ישנה, שנכתבה לפני שנים רבות. "אין כל קשר בין פסקה זו לבין המציאות בלשכת העיתונות הממשלתית", אמר הלמן לוואלה! ברנז'ה. "הגישה של שר ההסברה אדלשטיין ושלי הפוכה לחלוטין. אין כל מעקב או התערבות בתכנים שכותבים העיתונאים. אני מצהיר זאת בכל הזדמנות ובשנה האחרונה לא התקבלה כל פנייה בנושא כזה, להיפך. אנו עושים כל שביכולתנו לשפר את הקשר עם התקשורת הזרה. לסייע לעיתונאים בכל עניין ולאפשר להם חופש עיתונאי מלא. תא הכתבים הזרים בוודאי יכול להעיד על כך. בכל אופן- בכוונתי לפנות בדחיפות לנציבות שירות המדינה שאחראית על הגדרות התפקיד ולבקש למחוק את המשפט ההזוי הזה מהגדרות התפקיד".

מנציבות שירות המדינה נמסר בתגובה:" טרם קיבלנו בקשה לשינוי דרישות התפקיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully