וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אילן שילוח: "הלינץ' התקשורתי בזהבית כהן עבר את גבול הטעם הטוב"

עדי דברת-מזריץ

26.9.2011 / 14:42

בעלי משרד הפרסום של תנובה: יש הרבה מאוד אינטרסים, ולאו דווקא של הציבור הרחב, שפועלים במטרה לפגוע בתנובה

"הלינץ' התקשורתי נגד זהבית כהן עבר את גבול הטעם הטוב", אמר היום אילן שילוח, יו"ר מקאן אריקסון - משרד הפרסום של קבוצת תנובה. לדבריו, "יש הרבה אינטרסים שפועלים לפגוע בתנובה, למרות שהיא עשתה הרבה מתחילת המחאה. התקשורת הפכה את תנובה לשק חבטות כי זה קל". אתמול פשוט חוקרי הרשות ההגבלים העסקיים על משרדי תנובה כדי לאסוף נתונים, ולאחר מכן נחקרו באזהרה יו"ר אייפקס (בעלת תנובה) זהבית כהן ומנכ"ל קבוצת תנובה אריק שור.

מקאן אריקסון משמש כמשרד הפרסום של קבוצת תנובה ביחד עם גיתם BBDO וגליקמן נטלר סמסונוב.

לדבריו, "יש הרבה מאוד אינטרסים, ולאו דווקא של הציבור הרחב, שפועלים במטרה לפגוע בתנובה. זאת למרות שתנובה עשתה הרבה פעולות מאז תחילת המחאה - היא הורידה את מחיר הקוטג', יצאה במבצעים עמוקים וכו'. משום מה התקשורת הפכה את תנובה לשק חבטות כי זה נורא קל, כאילו תנובה אחראית לכל החולאים במשק הישראלי".

חוקרי רשות הגבלים עסקיים פשטו אתמול על משרדי תנובה בצומת גלילות, כדי לאסוף נתונים עסקיים. לאחר הפשיטה נחקרו באזהרה במשך שעות יו"ר איפקס בעלת תנובה זהבית כהן ומנכ"ל קבוצת תנובה אריק שור.

לדברי גורם בכיר, הרשות חקרה את השניים בנוגע לשימוש בכוח המונופוליסטי של תנובה לצורך העלאות מחירים. מרשות הגבלים עסקיים נמסר אתמול ל-TheMarker: "העברנו דרישה ברורה לקבל מסמכים והם העבירו לנו מידע חלקי. מדובר בעבירה פלילית. יש אינדיקציות שהם בחרו להסתיר מידע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully