וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השיבה הביתה

אמילי גרינצווייג

26.9.2011 / 18:43

התכנית "לילה כלכלי" עוזבת את אולפני מימד וחוזרת להפקה בחדשות 10, זאת מכיוון שהיא אינה מוכרת יותר כתכנית תעודה על ידי הרשות השניה

התכנית לילה כלכלי של ערוץ 10 תשוב בחודש הבא להפקה של חדשות 10. התכנית עברה לפני למעלה משנה להפקה חיצונית באולפני מימד ברמת החי"ל, כחלק מחובותיו הרגולטוריים של ערוץ 10. אולם, משהחליטה הרשות השניה לבטל את ההכרה בתכניות הכלכליות כתכניות תיעודיות, אין לערוץ צורך להוציא את התכנית להפקה חיצונית והיא תשוב ותצולם בבית הוורד בגבעתיים ותופק על ידי חדשות 10.

חדשות 2 וחדשות 10 ערערו לרשות השניה על ההחלטה שלא להכיר בתכניות הכלכליות כתכניות תעודה. ההערכה היא כי אם הערעור לא יתקבל, תרד "תכנית חיסכון" מהאוויר. טרם נקבע מועד לדיון בערעור.

במסגרת השיבה לבית הוורד צולמו אמש שלוש תכניות של לילה כלכלי. האחת שודרה אתמול (ראשון) ושתיים נוספות ישודרו הערב ומחר (שלישי). משמעות הדבר היא כי הערב, יום פרסום המלצות וועדת טרכטנברג, לא יהיה דיון על כך בתוכנית.

מערוץ 10 אישרו את מעבר התכנית להפקה פנימית של חברת החדשות והוסיפו: "הגשנו ערעור על ביטול ההכרה של 'לילה כלכלי' כתוכנית תעודה. במידה ועמדתנו תתקבל, נוכל להחזיר את התוכנית להפקה חיצונית". בנוגע להקלטת התכנית נמסר מערוץ 10: "התוכנית אתמול בלילה הוקדשה כולה לנושא מצוקת הדיור, המלצות ועדת טרכטנברג, שפורסמו במלואן כבר אתמול, ולמשמעותן לציבור ולמשק. לאחר העיסוק הממצה בהמלצות, נייחד את שתי התוכניות האחרונות של תשע"א לסיכומי שנה והמלצות כלכליות לקראת השנה החדשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully