וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ועדת האיתור למפקד גל"צ הגישה את המלצותיה

אמילי גרינצווייג

27.9.2011 / 10:34

הוועדה המליצה לשר הביטחון על גולן יוכפז, ירון דקל, מנשה סמירה וינון מגל כמועמדים לתפקיד מפקד התחנה הצבאית שיחליף את יצחק טוניק

ינון מגל, מנשה סמירה, גולן יוכפז וירון דקל הם ארבעת המועמדים עליהם המליצה וועדת האיתור לתפקיד מפקד גלי צה"ל בפני שר הביטחון, אהוד ברק. יו"ר הוועדה, אלוף במיל יפתח רון טל העביר היום את ההמלצות לידי השר ברק שעתיד לבחור את המועמד שימלא את תפקיד מפקד התחנה במקומו של יצחק טוניק.

על פי ההערכות, המועמד המוביל לתפקיד הוא מגיש "מבט" ינון מגל ומנכ"ל הרשות השנייה מנשה סמירה. כפי שנחשף בוואלה! ברנז'ה, מגל טרם השלים את חובותיו האקדמיים לתואר ראשון, אחת מדרישות הסף של המכרז יחד עם ניסיון של לפחות עשר שנים בתחום העיתונות או התקשורת וניסיון ניהולי/פיקודי של שלוש שנים לפחות. על מגל להגיש עוד עבודת סמינר אחת על מנת להשלים את התואר במחשבת ישראל, מזרח תיכון ואיסלאם. גם מנשה סמירה נעדר למעשה ניסיון עיתונאי הנדרש במכרז.

טקס פורמלי לציון סיום עבודת הוועדה בה ישבו בנוסף לרון טל, תת אלוף אלי שרמייסטר קצין חינוך ראשי, השופטת שרה פריש והפרשן הצבאי של ידיעות אחרונות אלכס פישמן יערך בשבוע הבא. מתקשורת שר הביטחון לא התקבלה תגובה עד לפרסום הידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully