וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפואה ציבורית

אמילי גרינצווייג

27.9.2011 / 16:50

אחד משלושת רופאיו של ראש הממשלה נתניהו, פרופסור אליעזר רחמילביץ' המטפל גם במשפחתה של רעייתו שרה, ישוב להגיש תכנית בריאות בערוץ 33

אחד משלושת רופאיו של ראש הממשלה, פרופסור אליעזר רחמילביץ' יגיש תכנית בריאות בערוץ 33 של רשות השידור. רחמילביץ', המטפל גם בבני המשפחה של רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו, כבר הגיש תכנית בערוץ 33 מ-1995 ועד 2005 , בתקופה בה כיהן יוסף בראל תחילה כמנהל ערוץ 33 ומאז 2001 כמנכ"ל רשות השידור. התכנית משודרת עד היום בשידור חוזר בערוץ 1.

פרופסור רחמילביץ' הוא ראש המכון ההמטולוגי ופרופסור לרפואה באוניברסיטה העברית. לאחרונה התבטא רחמילביץ' בזכות רעיית ראש הממשלה, בעקבות תלונת המטפלת של אביה שמואל בן ארצי. גורם ברשות השידור אמר לוואלה! ברנז'ה :"זהו חיזוק נוסף של האחיזה של לשכת נתניהו ברשות השידור. בדרך הזו מחזירים את ערוץ 1 לתקופת ג'ו בראל".

מלשכת ראש הממשלה נמסר: "למשרד ראש הממשלה אין כל מידע בנושא זה". מרשות השידור נמסר בתגובה: "הנהלת ערוץ 33 בחנה מספר הצעות, אולם טרם התקבלו החלטות, במיוחד לאור העובדה שמליאת רשות השידור החליטה לאחרונה שערוץ 33 יהפוך לערוץ חדשות ותרבות".

פרופסור אליעזר רחמילביץ' מסר בתגובה: "הטענות הללו הן שטויות. לראש הממשלה צוות של שלושה רופאים שהתמנו פורמלית, ואני אחד מהם.שנית, מצב בריאות ושל ראש הממשלה טוב והוא אינו נזקק לשום טיפול רפואי בוודאי לא על ידי. שלישית, הטיפול במשפחת אשתו של ראש הממשלה נעשה מזה שנים רבות.

"בקשר לתוכנית, שידרתי שנים את בקו הבריאות, היא משודרת בשידורים חוזרים עד עצם היום הזה. אני מקבל פניות כל יום, אין יום שלא עובר בלי שפונים אלי אנשים בנושא התוכנית. זו תוכנית רפואית מקצועית בה אני מראיין מומחים בשטחי רפואה שונים בכל רחבי הארץ ומנסה להעביר לציבור בצורה המובנת מידע על חידושים במכשור, טיפול ואבחנה .

הרעיון לחדש את התוכנית מתבשל זמן רב.המרחק בין תוכנית זו לראש הממשלה הוא ארוך מהמרחק בין השמש לירח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully