וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוב עיתונאי ממורמר בטוויטר משתי ציפורים על העץ

אמילי גרינצווייג

27.9.2011 / 18:46

צאצאי קבוצת ידיעות אחרונות מתכתשים בינהם בטוויטר. בצד אחד של הזירה: דנה ספקטור עם טענות נגד רשימת היפים והנכונים בצד השני: עורך מדור הביצה של המגזין גיא גולד

עיתונאית ידיעות אחרונות דנה ספקטור, תקפה היום בטוויטר את רשימת היפים והנכונים של המגזין "פנאי פלוס": "יש שם חלק שנקרא דפקו אקזיט שמוקדש לאלו שהופיעו בשנה שעברה והשנה נבעטו החוצה.ליקקתם להם בשנה שעברה, חגגתם את יופיים והצלחתם , והשנה אתם בועטים אותם החוצה באכזריות ומכפישים את שמם. למה, כי הם העיזו להאמין בפרגון שלכם?", כתבה ספקטור והוסיפה: "עונש לסלב שהעיז להצליח מספיק כדי שנאהב אותו בשנה שעברה, שהסכים לבוא לסטודיו שלנו כדי שנצלם אותו. מטח של דגים קרים בפרצוף , חה חה". בציוץ אחר כתבה: "אני מבקשת שאנשים לא יגמלו לאנשים שכל חטאם היה בלהסכים להינות ולהחגג לרגע בסילון של רעל לפרצוף. זה התנהגות קניבליסטית". "הייתי ברשימה הזאת פעם ואף הועפתי ממנה. ניכר היה בכותבת שהיא משתדלת לא להעליב, להעניש אותי בעונש שאין אדם שלא מפחד ממנו. עונש העבר זמנך.‏ למה להכריח כותבים צעירים להתעסק בחרא השטני הזה? מישהו מהם היה שמח אם היו בודקים את התנהלותו השנתית וקובעים שהוא איבד את זה?"

זה הזמן להזכיר ש"פנאי פלוס" הוא מגזין מקבוצת ידיעות אחרונות. גיא גולד, כתב ועורך מדור "מחיר התהילה" במגזין מיהר להגיב גם הוא בטוויטר: "איזה כיף שיש את הטוויטר. איזה נחמד שיש מקום להוציא את כל המרמור אל מול קהל 'מעריצים' משולהבים שרק מחכים לרטווט אותך. חבל ועצוב לראות עיתונאית 'בכירה' בתעשייה שלנו, שמרשה לעצמה ללכלך בצורה כזאת על הבית שבנה אותה ומפרנס אותה עד היום" כתב גולד בחשבון הטוויטר שלו. "זה לא נורא שלא נכנסת לרשימה דנה, אני בטוח שאת בטופ 5 של המון רשימות אחרות כמו לדוגמא: היריקה המוצלחת ביותר לבאר ממנה היא שותה". "ממש מעורר רחמים לראות מישהי, שלא מבינה את הדברים ואת ההיגיון שיש כאלו שעבדו קשה השנה, ויש כאלו שעשו תוכנית זיוני שכל בערוץ נישה.‏ אני מאוד מקווה שהדיבור הנגוע שלך אל מול המעסיקים שלך לא ימנע את כניסתך לרשימה בשנה הבאה, כי אני רואה שזה ממש כואב לך‏ אין הרבה להגיד מעבר לעצוב. על החתום, אחד שגאה במקום העבודה שלו, בפרויקטים שלו ומכבד את מקום עבודתו".

ספקטור השיבה לגולד: "במהלך השנים היה לפנאי פלוס מלא דברים רעים לומר עלי ומעולם לא ראיתי בזה יריקה לבאר. מותר לבקר, מותר גם להגיב בפחות רעל".

את תגובתה של דנה ספקטור לא ניתן היה להשיג, מפנאי פלוס סרבו להגיב לידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully