וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני זקן עתר נגד ביטול מינויו לרכז חדשות

אמילי גרינצווייג

3.10.2011 / 11:16

בעתירה נטען כי מינויו של זקן בוטל על ידי מנהל קול ישראל מיקי מירו בשל פעילותו ובשל מאבקה של אגודת העיתונאים נגד מינויו של מירו לתפקיד

יו"ר אגודת העיתונאים בירושלים, דני זקן הגיש אתמול בקשה דחופה לצו מניעה זמני נגד רשות השידור, במטרה למנוע את ביטול מינויו לרכז חדשות בחטיבת החדשות של רשת ב'. זקן מונה לתפקיד לפני כשלושה חודשים, יחד עם שלושה עיתונאים נוספים, אולם לאחרונה נמסר לו כי התקבלה הוראה להפסיק את עבודתו זו. עורך דינה של אגודת העיתונאים, עו"ד אופיר טל עתר לבית הדין האזורי לענייני עבודה בירושלים בטענה כי ביטול המינוי הוא התנכלות לנציג עובדים וזאת בעקבות פעילותו ובשל מאבקה של אגודת העיתונאים נגד מינויו של מיקי מירו למנהל קול ישראל.

לטענת זקן ביטול המינוי נועד להעביר מסר לעובדים "כי אל להם להתנגד למהלכי ההנהלה". עוד נטען כי ההחלטה התקבלה בדרך קלוקלת, זאת מאחר והיא מעולם לא נמסרה באופן ישיר לזקן ולא נערך לו כל שימוע. לטענת זקן, הוא שמע על ההחלטה לראשונה ממנהל חדר החדשות, בזמן שביקש להחליף משמרת. אז מסר לו מנהל חדר החדשות כי יש הוראה אישית של מירו להפסיק את עבודתו כרכז חדשות.

זקן למנכ"ל רשות השידור, יוני בן מנחם ודרש לבטל את ההחלטה. בתגובה שמסר לו בן מנחם, בעל פה, כך על פי העתירה, נאמר כי לזקן כלל לא ניתן מינוי כרכז חדשות, אלא שלעתירה מצורף מסמך מה-27 ביוני, בחתימת מנהל רשת ב' מוטי אמיר, בו נכתב כי אמיר ממנה את זקן, לתפקיד רכז חדשות, יחד עם שלושה עובדים נוספים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בעתירה מודגש כי צעדים אלו מגיעים ימים ספורים לאחר דיון סוער בבית הדין בבקשתה של אגודת העיתונאים להורות על ביטול הליכי מכרז למינוי מנהל קול ישראל.

מרשות השידור נמסר: "איננו מתייחסים לנושאים העומדים ותלויים בבית הדין"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully