וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עופר שלח מצטרף ל"ינשופים"

אמילי גרינצווייג

3.10.2011 / 13:15

יגיש סדרת תכניות נושא במסגרת הרצועה של ערוץ 8, שיעסקו בין השאר במנהיגים ובמלחמות, בארץ ובעולם, בהקשרים אקטואליים ותרבותיים

העיתונאי והפרשן עפר שלח יצטרף אל מנחי "הינשופים", רצועת התרבות הלילית של ערוץ 8 ב-HOT. שלח יגיש סדרת תכניות נושא במסגרת הרצועה, שיעסקו בין השאר במנהיגים ובמלחמות, בארץ ובעולם, בהקשרים אקטואליים ותרבותיים.

במסגרת עונתה החדשה של הרצועה יוקדש יום רביעי לינשופים מתחלפים – במסגרתו יגישו את הרצועה לחלופין אנשי תרבות ועיתונאים מובילים, שיביאו את השקפתם האישית והייחודית לרצועת התרבות. כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ברנז'ה, שלח עזב לאחרונה את הגשת תוכנית "המקור" בערוץ 10 ומשמש כיום כפרשן במעריב ובערוץ הספורט, בו גם משמש בתפקידי הגשה.

את העונה החדשה, שתעלה ב-6 בנובמבר ימשיכו להגיש מודי בר-און, רוגל אלפר ויאיר ניצני. בימי ראשון וחמישי יגיש הסופר והעיתונאי רוגל אלפר תכנית בה הוא מנתח את התרבות הישראלית כפי שהיא משתקפת בטלוויזיה, בקולנוע, באינטרנט, על במות התיאטרון ובספרות. בימי שני יגיש מודי בר-און תכניות ראיונות אישית, ומדי שלישי ינחה יאיר ניצני תכנית תרבות דיגיטלית שתתמקד בחידושים טכנולוגיים וביחסי הגומלין שלהם עם התרבות. שלח, כאמור, יצטרף לרצועה בימי רביעי יחד עם אנשי תרבות נוספים.

מנהל ערוץ 8 בHOT, אייל אופנהיים, מסר: " רצועת 'הינשופים' שלנו חוזרת למסך לעונה שנייה. אנו מבטיחים להמשיך לטפל ולגעת בכל מקום בו חיה ונושמת התרבות הישראלית. עפר שלח, שמצטרף אלינו העונה, מביא עמו השקפת עולם וידע הייחודים לו ואנו גאים לתת לו את הבמה."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully