וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתיחה מוצלחת ביותר ל"חטופים" האמריקאית

אמילי גרינצווייג

4.10.2011 / 11:01

1.1 מיליון צופים צפו בפרק הראשון של "Homeland" ששודרה ברשת הכבלים Showtime. מדובר בהשקה הגבוהה ביותר של דרמה חדשה ברשת מזה שמונה שנים

1.1 מיליון בני אדם צפו בשידור הבכורה של Homeland – הגרסה האמריקאית לסדרה "חטופים" של קשת, שהושקה בארצות הברית ביום ראשון, ה-2 לאוקטובר ברשת הכבלים Showtime. 1.4 מיליון צופים ראו את הפרק באמצעים דיגטאלים שונים.

מדובר בהשקה הגבוהה ביותר של דרמה חדשה ברשת האמריקאית מזה שמונה שנים. "חטופים" גברה בנתונים על סדרות אחרות שהושקו לאחרונה ברשת ביניהם The Borgias, שפרק ההשקה שלה זכה ל- 1.06 מיליון צופים ו-Shameless, שבפרק הבכורה שלה צפו 982 אלף בני אדם.

Showtime היא רשת פרימיום בתשלום. לכן, כחלק מהאסטרטגיה לחשוף את המותג בפני כמה שיותר אנשים, החלה הרשת בהפצה דיגיטלית של פרק הבכורה המלא, כבר שבוע לפני פרק הבכורה בנכסים הדיגיטליים השונים של הרשת – אינטרנט, VOD, אייפד וכדומה.

קשת וגידי רף, יוצר, תסריטאי ובימאי הסדרה, מכרו את "חטופים" לאולפני FOX בתחילת 2010. במקביל לכתיבת העונה השנייה בארץ, היה רף שותף לכתיבת הגרסה האמריקאית יחד עם הווארד גורדון ואלכס גנזה מיוצרי הסדרה "24". קלייר דיינס, דמיאן לואיס ומנדי פטינקין הם כוכבי הגרסא האמריקנית. העונה הראשונה של "חטופים" שודרה ב-2010 בקשת וזכתה לנתוני צפייה גבוהים עם ממוצע של 25%. הסדרה דורגה בין עשר הדרמות הנצפות ביותר משנת 2000. בימים אלה מסתיימים הצילומים לעונה ה-2 שתשודר בקשת עד סוף השנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully