וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עונה רביעית ל"עבודה ערבית"

אמילי גרינצווייג

4.10.2011 / 15:27

קשת צפויה להפיק עונה רביעית לדרמה שייצר העיתונאי והסופר סייד קשוע. בעונה השלישית, המצטלמת בימים אלו, ישתתפו גם מנשה נוי, עלמה זק ואורי גוטליב

זכיינית ערוץ 2, קשת, צפויה להפיק גם עונה רביעית לסדרה "עבודה ערבית", כך נודע לוואלה! ברנז'ה. צילומי העונה השלישית של הדרמה הקומית שייצר העיתונאי והסופר סייד קשוע החלו לאחרונה ובמקביל מתכננים בזכיינית את הכתיבה וההפקה של העונה הרביעית.

צילומי העונה השלישית יארכו כחודשיים. לצוות השחקנים הקבוע יצטרפו מנשה נוי, שישמש כסוכנו האישי של אמג'ד. עלמה זק, שתשחק את החברה הטובה של תמנע, שכנתו של אמג'ד. אורי גוטליב, שישחק פעיל בעמותה דתית "המשחררת" נשים יהודיות שהתחתנו עם ערבים ואילן רוזנפלד שישחק את המוכר החביב עליו בחנות הטבע.

במהלך העונה אמג'ד יקבל הצעה להכנס לבית האח הגדול ויהפוך להיות הערבי המוכר ביותר במדינה. בהמשך העונה יהפוך אמג'ד לערבי הצמחוני הראשון ואף יהפוך לנציג הבלתי רשמי של תושבי השכונה החילוניים, וימשיך בניסיונותיו להוכיח שערבים ויהודים יכולים לדור בכפיפה אחת.

"עבודה ערבית" זכתה בפרס דרמת הטלוויזיה של פסטיבל חיפה בשנת 2007. יוצרי הסדרה זכו בפרס המצוינות לשנת 2008 במסגרת פרסי ACCOLADE.

העונה השניה של הדרמה רשמה ממוצע צפייה של 18.5%, שהם 475 אלף צופים. העונה הראשונה רשמה ממוצע של 18.7% עם 415 אלף צופים. יוצרי הסדרה הם סייד קשוע, דניאל פארן ושי קפון, שמשמש גם כבמאי. מפיקים יוני פארן, דורי מדיה פארן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully