וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נווה אילן, לא סופי

אמילי גרינצוווייג

5.10.2011 / 19:00

דירקטוריון חדשות 10 לא אישר את מעבר החברה לנווה אילן, הדירקטוריון דורש שהחברה תעבור לתוך תחומי ירושלים. ישיבה נוספת בנושא תתקיים בשבוע הבא

דירקטוריון חדשות 10 לא אישר את מעברהחברה לנווה אילן. הדירקטוריון שהתכנס היום לדון בנושא טרם קיבל את ההצעה וצפוי להתכנס בשנית על מנת לדון בנושא ביום ראשון הקרוב. לפני כשבועיים עידכנה הנהלת ערוץ 10 את הרשות השנייה כי חברת החדשות תעבור, עד ל-15 בדצמבר, לאולפני ג.ג בנווה אילן משם משדרת חדשות 2.

אחת מהסיבות לכך שהדירקטוריון לא אישר את ההחלטה נובעת מהדרישה שחברת החדשות תעבור לירושלים עצמה, בהתאם לחוק הארכת הזיכיון של הערוץ שקבע כי על חברת החדשות לעבור לשדר מירושלים בשנת 2012. נווה אילן נמצאת אמנם מחוץ לירושלים, אולם הוכרה כמספקת על פי החוק, ועל כן חדשות 2 משדרת משם.

הערוץ הודיע בחודש מרץ על מעבר חברת החדשות לאבו גוש, אולם הדבר גרר ביקורת ציבורית וכן בקשה של רון לאודר, מבעלי המניות בערוץ, להעביר את הערוץ לירושלים עצמה ולא אל סביבותיה. בעקבות זאת, וכן בעקבות העלויות המשוערות של המעבר לאבו גוש, נבחנו בערוץ מספר חלופות ביניהן בנייני האומה, אולפני JCS בעיר ונווה אילן.

יורם שכטר, יו"ר דירקטוריון חדשות 10 התייחס לעלות המעבר לנווה אילן ואמר: "עם כל הכבוד למעבר לסביבות ירושלים, לא צריך לעשוק את הערוץ". שכטר אמר כי ייעשה מאמץ למצוא חלופה בעלות ריאלית בתוך ירושלים: "הערוץ מוכן לעבור כולו לירושלים, זה אינטרס של עיר הבירה וזה שווה את המאמץ".

בתוך כך גורמים המעורים בפרטים הכחישו היום את הטענות לפיהן רון לאודר, בעלי המניות היחיד שהזרים השנה כספים לערוץ צפוי להפסיק את הזרמת הכספים המתוכננת בקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully