וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת BBC תקצץ 2000 משרות עד לשנת 2017

אמילי גרינצווייג

6.10.2011 / 17:17

מטרת המהלך היא לקצץ כ-20% מתקציב הרשת ובמסגרתו צפויים גם שינויים בלוח השידורים, כמו גם מעבר של ערוץ BBC THREE אל מחוץ ללונדון

רשת BBC תקצץ 2000 משרות עד לשנת 2017, זאת במסגרת תכנית הקיצוצים עליה הוכרז ברשת. 1000 עובדים יועברו מלונדון לעיר סאלפורד, במסגרת ההחלטה להעביר את ערוץ BBC THREE, הערוץ המיועד לצעירים, לשדר מהעיר עד 2016. מטרת המהלך היא לקצץ כ-20% מתקציב הרשת ובמסגרתו צפויים גם שינויים בלוח השידורים. הרשת הודיעה כי לא תסגור ערוצים, אך תהיה השקעה כספית מחודשת בתכניות חדשות.

הצורך בקיצוצים נובע מירידה של 16% בהכנסות מהאגרה ומסכומים גדולים שהרשת מתכוונת להשקיע בתוכן חדש ובפיתוחים דיגיטליים. מנכ"ל BBC, מרק תומפסון, שחשף את פרטי הקיצוצים בפני העובדים הבוקר, הזהיר כי הרשת לא תוכל לספוג הפחתה נוספת באגרה, אחרי שנים של קיצוצים והוסיף כי השינויים יהפכו את הרשת לקטנה יותר.

תקציב הערוץ המרכזי, BBC ONE, יקוצץ ב-3%. תכניות הבידור של הערוץ יבוטלו וכן תבוטל רצועת הילדים בשעות אחר הצהריים. תכניות היום (daytime) של הרשת יעברו במסגרת השינויים לשידור בערוץ זה. תחנות הרדיו האיזורי של BBC ירחיבו את שיתוף התוכן ביניהן ובמספר תחנות ישודרו פחות קומדיות וקונצרטים.

האיגודים המקצועיים של עובדי BBC הגיבו בחריפות להודעה בדבר הקיצוץ במשרות. ראש איגוד הטכנאים, גרי מוריסון אמר: "משמידים את האיכות. הם מחסלים משרות ומחסלים את ה-BBC".

  • עוד באותו נושא:
  • bbc

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully