וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צוות חדשות HOT הותקף בירושלים

אמילי גרינצווייג

17.10.2011 / 17:10

כתב וצלם של "חדר החדשות" בירושלים הותקפו על ידי חרדים שעה שהגיעו לצלם כתבה בשכונת מאה שערים בעיר. נופצה שמשת הרכב של כתב "כיכר השבת"

צוות "חדר החדשות", מהדורת החדשות המקומית של HOT, הותקף הבוקר בשכונת מאה שערים בירושלים. הכתב אורי ארליך והצלם רליה עקרפ, הגיעו לשטח על מנת לצלם כתבה על ההפרדה בין גברים לנשים ברחובות השכונה ונתקל בהתנגדות של תושבי המקום.

בשיחה עם וואלה! ברנז'ה סיפר ארליך: "תוך כדי הצילום בשטח הגיעו כמה עשרות חרדים רדפו אחרינו, זרקו אבנים והרימו סלעים". בשלב מסויים, נכנס ארליך לרכבו של כתב אתר האינטרנט כיכר השבת, קובי ישעיהו, שהיה במקום. הרכב הותקף ונשברה אחת משמשותיו. ישעיהו סיפר: "ראיתי את אורי מותקף ופניתי על מנת לצאת מההמון, לקחתי אותו ואז התחילו לדפוק לי על הרכב. יצאתי מהרכב וצעקתי עליהם 'חילול השם, תתביישו'. חזרתי לרכב, המשכנו בנסיעה ואז חטפנו".

השלושה הגישו תלונה למשטרת מחוז ירושלים. ארליך הוסיף: "זו לא פעם ראשונה שאנחנו מצלמים בשכונה, ולא פעם ראשונה שהותקפנו. ברור שלא מדובר בכל החרדים ובדרך כלל אנחנו לא נתקלים בצעדים כאלו, אבל הסיטואציה הזו היא מפחידה ומלחיצה". שמוליק בן רובי, דובר משטרת מחוז ירושלים אמר: "אנחנו קיבלנו את התלונה והתחלנו לפעול גם במישור המודיעי וגם החקירתי על מנת לנסות ולאתר את התוקפים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully