וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטלוויזיה הממלכתית

אמילי גרינצווייג

18.10.2011 / 14:14

שינויים בלוחת השידורים עם שובו של גלעד שליט מהשבי: אילנה דיין וצביקה הדר יגישו בחמישי משדר מיוחד בקשת, ערוץ 1 ימשיך לשדר משדרי אקטואליה גם בערב החג

זכיינית ערוץ 2 קשת תקיים ביום חמישי ערב שידורים מיוחד לרגל שובו ארצה של גלעד שליט. אילנה דיין וצביקה הדר יובילו, החל מהשעה 21:00, שידור חי מהתיאטרון הקאמרי בתל אביב. במסגרת השידור תראיין דיין שורה של גורמים בכירים שהיו מעורבים בהשבת שליט. במשדר יקחו חלק גם ריטה, עמיר בניון, עידן עמדי ואתניקס והקליפ המלא לשירם החדש של אריק איינשטיין וגיא בוקאטי "עכשיו כשאתה כאן", שנכתב לרגל חזרתו של שליט, ישודר לראשונה.

עוד ישודרו כתבות תיעודיות המלוות שורה של ישראלים עם חזרתו של שליט מהשבי: בן שני במצפה הילה, עומרי אסנהיים עם עתרה ברק, אחותו של חנן ברק ז"ל, מפקדו של שליט שנהרג בתקרית בה נחטף. דני ענבר עם ד"ר שי פרוינד, רופא מתמחה ממובילי מאבק המתמחים ובנו של הפעיל החברתי וח"כ לשעבר צ'רלי ביטון, חיים אתגר התלווה אל רון קרמן, שבתו טל נהרגה בפיגוע בקו 37 בחיפה ודורון צברי התלווה אל אבי יששכרוף, כתב הארץ לענייני פלסטינים, הנמצא ברמאללה ומסקר משם את חזרת האסירים הפלסטיניים.

את תכנית הבוקר של יום רביעי, ערב החג, יגישו דן שילון וחיים יבין.

ערוץ 1 ימשיך במבצע שידורים מיוחד לסיקור חזרתו של שליט במסגרתו ימשכו השידורים מהאולפנים הפתוחים, מהדורות החדשות הנרחבות והמבזקים. מחר ,יום רביעי, החל בשעה 06:30 יחלו שידורי חטיבת החדשות. במשך היום, בין מהדורות החדשות, ישודרו תכניות וסרטים תיעודיים בנושא השבי.גם במהלך סוף השבוע, ישודרו מהדורות חדשות, מבזקים, תכניות וסרטים דוקומנטאריים בנושא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully